25/09/2018 05:32:18

Βαρεμένος: Η καταστροφολογία δεν είναι τρόπος πολιτικής αντιπαράθεσης

Βαρεμένος: Η καταστροφολογία δεν είναι τρόπος πολιτικής αντιπαράθεσης - Media

 

Δεν μπορώ να επιβάλλω τους όρους της πολιτικής αντιπαράθεσης όμως η καταστροφολογία δεν είναι τρόπος πολιτικής αντιπαράθεσης και το να δημιουργείται η εντύπωση ότι όλα είναι μαύρα και δεν αλλάζει τίποτα είναι αντιπαραγωγικό και είναι κακό για την πορεία της χώρας, τόνισε μεταξύ άλλων μιλώντας Στο Κόκκινο ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αντιπρόεδρος της Βουλής Γιώργος Βαρεμένος.

Ο κ. Βαρεμένος αναφέρθηκε στην επίσκεψη που πραγματοποίησε ελληνική αντιπροσωπεία στην Κύπρο καθώς σήμερα φτάνει στη Λευκωσία η γενική γραμματέας του ΟΗΕ για να αρχίσει ένας νέος γύρος διαπραγματεύσεων για το Κυπριακό.

Εξήγησε ότι τα «περί γιουχαΐσματος» πριν από μερικές ημέρες σε βάρος τους στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας κατά τα αποκαλυπτήρια μνημείου για τη «Μάνα του αγνοούμενου» είναι ψευδή και πως είχαν αντιδράσεις από 10 μαυροφορεμένα άτομα ομοϊδεάτες της Χρυσής Αυγής.

Σημείωσε ότι ο πρόεδρος της Κυπριακής Βουλής τους είπε μακάρι το Κυπριακό να ήταν θέμα ονόματος, αναφορικά με τη συμφωνία Αθήνας – Σκοπίων για το όνομα της ΠΓΔΜ. Ο βουλευτής εξήγησε πως για το Κυπριακό και την επίλυση του «τα μηνύματα που έρχονται από την άλλη πλευρά δεν αφήνουν περιθώρια για αισιοδοξία».

Ο κ. Βαρεμένος για το κυβερνητικό έργο αναφέρθηκε στο κρίσιμο ζήτημα δημοσιονομικού χώρου που ανοίγει μεταμνημονιακά. Τόνισε πως αυτό «πρέπει να έχει αντανάκλαση στη ζωή των πολιτών που επλήγησαν περισσότερο από την κρίση» και εξήγησε ότι η οικονομία μεταξύ άλλων βασίζεται και στη ψυχολογία του κόσμου.
Παράλληλα τόνισε πως δυστυχώς το Κίνημα Αλλαγής σέρνεται πίσω από την ακραία πολιτική της ΝΔ και δεν κρατά ούτε ίσες αποστάσεις. Ενώ σημείωσε ότι η έξοδος από τα μνημόνια δεν είναι μια αυτόματη διαδικασία και πως κανείς δεν πατάει κανένα κουμπί για να βρεθεί από την κόλαση στον παράδεισο.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.