23/03/2019 07:45:17

Μια από τις πιο αγαπημένες Ελληνίδες πρωταγωνίστριες του κινηματογράφου: Την αναγνωρίζετε; (Photos)

Μια από τις πιο αγαπημένες Ελληνίδες πρωταγωνίστριες του κινηματογράφου: Την αναγνωρίζετε; (Photos) - Media

 

Τα πρώτα της καλλιτεχνικά βήματα τα έκανε σε καφενεία και αναψυκτήρια, όπου την ανακάλυψε ο Μίμης Τραϊφόρος και την παρουσίασε ως νέο ταλέντο σ’ ένα πρόγραμμα βαριετέ που είχε ανεβάσει στο κέντρο «Όαση» του Ζαππείου.

Ο λόγος φυσικά για τη Ρένα Βλαχοπούλου που έπειτα διέγραψε μια λαμπρή πορεία στον χόρο του θεάτρου και του κινηματογράφου.

Το κινηματογραφικό της ντεμπούτο το έκανε το 1956 παίζοντας δίπλα στον Νίκο Ρίζο και τον Στέφανο Στρατηγό στην πρώτη έγχρωμη ελληνική ταινία «Πρωτευουσιάνικες περιπέτειες» του Γιάννη Πετροπουλάκη, ωστόσο, ορόσημο για την καριέρα της αποτέλεσε το 1962, με τη συμμετοχή της στην «Οδό Ονείρων» του Μάνου Χατζιδάκι, στο θέατρο «Μετροπόλιταν», που μάλιστα έγινε αφορμή να την προσέξει ο Γιάννης Δαλιανίδης και να την κάνει πρωταγωνίστρια του μιούζικαλ «Μερικοί το προτιμούν κρύο» (1963).

Μάλιστα ο ίδιος ο Φίνος, όταν την άκουσε να τραγουδά, φέρεται να της πρότεινε να υπογράψει ισόβιο συμβόλαιο με την εταιρεία του, με την οποία γύρισε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ελληνικού κινηματογράφου.

«Κάτι να καίει» (1963), «Ένα κορίτσι για δύο» (1963), «Η χαρτοπαίχτρα» (1964), «Κορίτσια για φίλημα» (1965), «Φωνάζει ο κλέφτη»ς (1965), «Η βουλευτίνα» (1966), «Ραντεβού στον αέρα» (1966), «Βίβα Ρένα» (1967), «Η ζηλιάρα» (1968), «Η Παριζιάνα» (1969), «Η θεία μου η χίπισσα» (1970), «Μια τρελλή, τρελλή σαραντάρα» (1970), «Ζητείται επειγόντως γαμπρό»ς (1971), «Μια Ελληνίδα στο χαρέμι» (1971), «Η Ρένα είναι οφσάιντ» (1972), «Η Κόμισσα της Κέρκυρας» (1972) αποτελούν κάποιες μόνο από τις κινηματογραφικές επιτυχίες της.

Επειδή η καριέρα της στον κινηματογράφο ξεκίνησε σε αρκετά μεγάλη ηλικία, το κοινό δεν είχε την ευκαιρία να τη δει ως νέα.

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.