search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 14:38
MENU CLOSE

Τηλεθέαση: Τι επέλεξαν να δουν οι τηλεθεατές την Παραμονή των Χριστουγέννων

25.12.2018 14:17
Ανατροπή στην τηλεθέαση: Πού σκαρφάλωσε το Star και σε ποια θέση έπεσε ο Alpha - Media

 

Στη μάχη για την τηλεθέαση ρίχτηκαν το βράδυ της Παραμονής των Χριστουγέννων τρία τηλεοπτικά προγράμματα. Νικητής, ωστόσο, ήταν μόνο ένας και μάλιστα με διαφορά. Οι τηλεθεατές επέλεξαν τη… σίγουρη λύση του Σπύρου Παπαδόπουλου, ο οποίος γι’ ακόμα μία χρονιά πήρε το μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα της τηλεθέασης. Το “Στην υγειά μας ρε παιδιά” σημείωσε 26,7% στο γενικό σύνολο και 19,1% στο δυναμικό κοινό.

Απέναντι βρισκόταν το Celebrity Rouk Zouk, όπου οι πρωταγωνιστές της καθημερινής δραματικής σειράς «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» έπαιξαν για να ενισχύσουν και να στηρίξουν τα «Παιδικά Χωριά SOS». Η εκπομπή της Ζέτα Μακρυπούλια είχε μέσο όρο 14,2% στο γενικό σύνολο και 13,9% στο δυναμικό κοινό.

Στο Star είδαμε τον μεγάλο τελικό του MasterChef Junior. Το πρόγραμμα μαγειρικής του Star με τους λιλιπούτειους σεφ είχε ανεβασμένα νούμερα, σε σχέση με τα προηγούμενα επεισόδια, και σημείωσε μέσο όρο 13,3% στο γενικό σύνολο και 12,3% στο δυναμικό κοινό.

Γενικό Σύνολο

  • Στην υγειά μας ρε παιδιά – 26,7%
  • Celebrity Rouk Zouk – 14,2%
  • MasterChef Junior – 13,3%

Δυναμικό κοινό

  • Στην υγειά μας ρε παιδιά – 19,1%
  • Celebrity Rouk Zouk – 13,9%
  • MasterChef Junior – 12,3%

Πηγή: zappit

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 14:38