search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 13:53
MENU CLOSE

Ικανοποίηση για το «call center» της Eφορίας

12.01.2019 09:16
Εφορία: «Έξυπνους» και αιφνιδιαστικούς ελέγχους δρομολογεί η ΑΑΔΕ - Media

 

Υψηλό βαθμό ικανοποίησης δηλώνουν οι φορολογούμενοι που χρησιμοποίησαν το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το capital.gr.

Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό 213-1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες κατά τις ώρες 7:30 – 17:00. Σε αυτόν τον αριθμό οι φορολογούμενοι και οι επαγγελματίες μπορούν να ζητήσουν διευκρινίσεις και πληροφορίες για φορολογικά ζητήματα και διαδικασίες.

Ειδικότερα, η έρευνα έγινε τηλεφωνικά μετά το πέρας της συνομιλίας που είχαν οι φορολογούμενοι με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων. Το μεγαλύτερο ποσοστό των συναλλασσομένων με το ΚΕΔ δήλωσαν ευχαριστημένοι (δήλωσαν ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι) με την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν (80,32%), με την επίλυση του προβλήματός τους (79,63%) και με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου που τους εξυπηρέτησε (89,57%).

Η ΑΑΔΕ σημειώνει ότι η ικανοποίηση των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΚΕΦ κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. “Αυτό συμβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία με χαμηλές προσδοκίες, λόγω προηγούμενων εμπειριών, αρνητικής προβολής από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κ.λπ., αντιμετωπίζουν μια οργανωμένη δομή που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελματικά και βάσει διαδικασιών”.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 13:52