22/01/2020 20:09:02

«Λουκέτο» στο Nammos της Κουρσεβέλ (Photos)

«Λουκέτο» στο Nammos της Κουρσεβέλ (Photos) - Media

Οι οικονομικές διαφωνίες μεταξύ του ιδιοκτήτη του ακινήτου και των συνιδιοκτητών της επιχείρησης ήταν ο βασικός λόγος που έπεσαν τίτλοι τέλους στο ιδιαίτερα επιτυχημένο Nammos της Κουρσεβέλ. Το διάσημο club μετά από τρεις επιτυχημένες σεζόν με ημερήσιους τζίρους ακόμα και άνω των 100.000 ευρώ, στα 1.850 μετρα του χιονοδρομικού κέντρου της Κουρσεβέλ έριξε αυλαία καθώς δεν κατάφεραν να τα βρουν ο ιδιοκτήτης του ακινήτου και οι συνιδιοκτήτες της ελληνικής επιχείρησης, Ζαννής Φραντζέσκος και Σάμι Ιμπραήμ.

Σύμφωνα με το protothema.gr τo Nammos στην Κουρσεβέλ αποτέλεσε την πρώτη ελληνική επιχείρηση που λειτούργησε -και μάλιστα με ιδιαίτερη επιτυχία- στο σημείο συνάντησης A-list γαλαζοαίματων, διασημοτήτων και jet setters. Πρόκειται για ένα υπερπολυτελές winter resort των Γαλλικών Άλπεων που θεωρείται από πολλούς ως ο κορυφαίος χειμερινός προορισμός στον πλανήτη. Το περίφημο θέρετρο χειμερινών σπορ εντόπισαν με μια μικρή καθυστέρηση οι Έλληνες ισχυροί του χρήματος, οι οποίοι κατέλυσαν στις σουίτες του πολυτελούς «Hotel les Airelles», προτού γνωρίσουν το «Cheval Blanc Courchevel» αλλά και το νεόκτιστο «L’ Apogée».

Όμως μόνο μια φορά κατάφεραν να συνυπάρξουν όλοι μαζί σε αυτό χωριό με τους λίγους και εκλεκτούς επισκέπτες κι αυτό συνέβη πριν από δυο χειμώνες, όταν οι συνιδιοκτήτες του Nammos, Ζαννής Φραντζέσκος και Σάμι Ιμπραήμ, είχαν την ιδέα να οργανώσουν ένα ξεχωριστό event με τον Αντώνη Ρέμο και καλεσμένους 300 γενναίους και φραγκάτους συμπατριώτες μας που μέσα σε μια βραδιά ξόδεψαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ βάζοντας φωτιά στις χιονισμένες βουνοκορφές των Γαλλικών Άλπεων με προσάναμμα υγρό πυρ από τα διάφανα μπουκάλια της Cristal. Εν μέσω χιονοθύελλας, οι πελάτες έφτασαν στο Nammos μέσα σε παραμυθένιες άμαξες και έλκηθρα, που έσερναν καλοζωισμένα χάσκι, με την ισχυρή χιονόπτωση να δημιουργεί φαντασμαγορικό σκηνικό. Εκείνη τη βραδιά ο φωτογράφος του μαγαζιού τράβηξε τις καλύτερες ίσως φωτογραφίες που είχε τραβήξει ποτέ συμβάλλοντας στο να λάβει η εκδήλωση μυθικές διαστάσεις.

Δεν είναι τυχαίο ότι τις καλές μέρες, που το Nammos έσφυζε από Ρώσους και Άραβες πελάτες και από δίπλα τους ένα τσούρμο από εξωπραγματικές καλλονές, ο τζίρος έφτανε και ξεπερνούσε τις 100.000 ευρώ. Μάλιστα ο μεγαλύτερος λογαριασμός που έγινε ποτέ έφτασε τις 58.000 ευρώ και μάλιστα μόλις σε τρεις ώρες. Το φρέσκο ψάρι έφτανε αεροπορικώς από την Ελλάδα κι από το αεροδρόμιο της Λιον, οδικώς στο βουνό, και στις υπαίθριες σχάρες του Nammos προς 160 ευρώ το κιλό, με την χωριάτικη σαλάτα να κοστίζει 27 ευρώ, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της επιχείρησης.

koursevel-foto-1

 

Ωστόσο, φέτος το Nammos δεν θα λειτουργήσει στην Κουρσεβέλ. Ο Ζαννής μάζεψε από την αποθήκη σκι, μπότες και μπατόν, μαζί με τον εξοπλισμό του επιστήθιου φίλου του, Αποστόλη, και τα έστειλε με μεταφορική στο σπίτι του στο Μονακό. Ο συνέταιρός του, Σάμι Ιμπραήμ, είχε αρκετές σκοτούρες για να ασχοληθεί με τα «τερτίπια» του Κορσικανού ιδιοκτήτη του σαλέ, όπου στεγαζόταν η ελληνική επιχείρηση, κι αυτό διότι εδώ και καιρό βρίσκεται στα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα για να στήσει το Nammos Dubai, στη παραλία του Four Seasons με τις ξαπλώστρες να φτάνουν έως το νερό, μεταμορφώνοντας την παραλία Jumeira σε σύγχρονη Ψαρού.

nammos_mes

Η αλήθεια είναι ότι οι δυο Έλληνες επιχειρηματίες, αν και κατάφεραν να στήσουν από το μηδέν μια καλοκουρδισμένη μηχανή παραγωγής χρήματος μέσα στο πυκνό χιόνι της Κουρσεβέλ, η συνεργασία τους με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου πέρασε από πολλά κύματα με ελάχιστες ήρεμες στιγμές, παρά το γεγονός ότι οι τζίροι χτυπούσαν ταβάνι, κάτι πρωτόγνωρο για κατάστημα εστίασης μέσα στη πίστα του χιονοδρομικού κέντρου. Ο ιδιοκτήτης του σαλέ θα το ανοίξει και φέτος με διαφορετική επωνυμία, καθώς έχει την εντύπωση ότι οι θαμώνες της Κουρσεβέλ δεν θα προσέξουν ότι από την ταμπέλα της εισόδου του καταστήματος του θα λείπει η επωνυμία Nammos.

koursevel-foto-2
 

 

koursevel-foto-4

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.