01/04/2020 11:57:41

Πιείτε περισσότερο νερό: Έξι ιδέες για να το καταφέρετε

Πιείτε περισσότερο νερό: Έξι ιδέες για να το καταφέρετε - Media

 

Το νερό αποτελεί τον νούμερο ένα παράγοντα για την εύρυθμη λειτουργία κάθε κυττάρου, ιστού και οργάνου που υπάρχει στο σώμα σας – ιδιαίτερα του εγκεφάλου και των νεφρών. Αν δεν καταφέρνεις να πιεις την απαιτούμενη ποσότητα νερού που χρειάζεται ο οργανισμός σου, δηλαδή εκείνα τα ρημάδια 8 ποτήρια, σου βρήκαμε ορισμένες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την ποσότητα νερού που πίνεις ημερησίως, χωρίς να το καταλάβεις ιδιαίτερα.

Βάλε γεύση στο νερό σου

Φρέσκα φρούτα (γκρέιπφρουτ, φράουλες, λεμόνι), φέτες από λαχανικά (αγγούρι, τζίντζερ, σέληνο) και βότανα (βασιλικός, μέντα, λεβάντα) αποτελούν ιδανικές επιλογές για να κάνεις το νερό σου πιο γευστικό!

Βάλε ξυπνητήρι ή χρονόμετρο

Αν ξεχνάς να πιεις την ποσότητα νερού που πρέπει, δοκίμασε να κατεβάσεις εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί ακριβώς για να στο υπενθυμίζουν, ή βάλε κάποιο ξυπνητήρι.

Φρόντισε το νερό να είναι εμφανές

Για να θυμάσαι να πίνεις το νερό που πρέπει, έχε το μπουκάλι με το νερό ή το παγούρι σου, μπροστά σου.

Νερό με Καλαμάκι

Όταν πίνετε κάτι με καλαμάκι, μπορείτε να καταναλώσετε σχεδόν τη διπλάσια ποσότητα δίχως να νιώσετε πως καταπιέζεστε. Οι μικρές, απολαυστικές γουλιές αδειάζουν γρήγορα το ποτήρι – που δεν έχετε φυσικά μετά παρά να το ξαναγεμίσετε με νερό.

Αραίωσε ποτά, χυμούς και αναψυκτικά με νερό

Αν πίνεις λεμονάδα, σόδα ή ακόμα και αλκοόλ, αραίωσε το με νερό και κέρδισε!

Πιες πριν διψάσεις

Θυμήσου ότι η δίψα δεν είναι καλό σημάδι του πόσο καλά ενυδατωμένη είσαι. Μόλις διψάσεις, το σώμα σου έχει ήδη χάσει αρκετό νερό ώστε να μειώσει κατά 30 τοις εκατό την απόδοση του οργανισμού σου. Γι’ αυτό πρόλαβε το, έχοντας πάντα δίπλα σου ένα μπουκάλι νερό, προκειμένου να σου θυμίζει ότι πρέπει να το πιεις.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.