08/03/2021 11:47:08

Η ΔΕΗ έκοψε… εξοφλημένο λογαριασμό στην Κέρκυρα! (Photo)

Η ΔΕΗ έκοψε… εξοφλημένο λογαριασμό στην Κέρκυρα! (Photo) - Media

 

Μετά τις πολλές καταγγελίες πολιτών ότι για να πλησιάσουν ακόμα και τα γραφεία της ΔΕΗ (!) θα πρέπει πρώτα να τους εγκρίνει το αίτημα ο υπάλληλος της εταιρίας security (!!!), τώρα, πληθαίνουν οι καταγγελίες για διακοπές ρεύματος ακόμα και για μικροποσά που δεν ξεπερνούν τα 150 ευρώ! Και όλα αυτά, εν μέσω πανδημίας και με τους εργαζόμενους και τις μικροεπιχειρήσεις να βρίσκονται σε μεγάλο βαθμό σε απόγνωση λόγω της οικονομικής τους δυσπραγίας μετά

από μήνες καραντίνας, όπως αναφέρει το corfupress.

Ωστόσο, η καταγγελία που μας κατέθεσε ένας Κερκυραίος για τη συμπεριφορά της ΔΕΗ, ξεφεύγουν από κάθε όριο.

Η ιστορία του παραλογισμού!

Ο καταγγέλλων, είχε οφειλή 122 ευρώ από προηγούμενο λογαριασμό και εξόφλησε το σύνολο του ποσού με τον καινούριο λογαριασμό (243 ευρώ) την 1η Ιουνίου, πριν τη λήξη του τρέχοντος λογαριασμού.

Η πληρωμή του έγινε μέσω internet banking της Εθνικής Τράπεζας στις 13:09 της 1ης Ιουνίου με προθεσμία πληρωμής του τρέχοντος λογαριασμού στις 3 Ιουνίου.
Εννιά (!!!) ημέρες μετά, ο ΔΕΔΔΗΕ πήγε το πρωί στο σπίτι του καταγγέλλοντα και έκοψε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για τον εξοφλημένο από την 1η Ιουνίου λογαριασμό…
Ο καταγγέλλοντας από τις 12 το μεσημέρι, προσπάθησε να… βγάλει άκρη μέσω των υπηρεσιών τόσο της ΔΕΗ όσο και του ΔΕΔΔΗΕ.

Ο σεκιουριτάς μαζεύει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών!

Στα γραφεία της ΔΕΗ τον… έδιωξαν μέσω του security χωρίς να δεχθούν καν να δουν τα χαρτιά που είχε στα χέρια του. Ο υπάλληλος της security δεν τον άφησε καν να πλησιάσει το κτίριο και του ζητούσε να πληροφορήσει τον ίδιο (!!!) για το ποιο είναι το πρόβλημά του (παραβιάζοντας καταφανέστατα τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων, αφού έπρεπε να εκθέσει το όποιο πρόβλημά του σε έναν μη αρμόδιο, μη εξουσιοδοτημένο και μη υπάλληλο της ΔΕΗ).

Το σύστημα το έδειχνε πληρωμένο, αλλά… η διακοπή, διακοπή!

Από το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ κεντρικά (11770) που μετά από αναμονή περισσότερο από 40 λεπτών για να του απαντήσουν, πληροφορήθηκε ότι όντως βλέπουν στο σύστημα ότι ο λογαριασμός είναι εξοφλημένος από την 1η του μηνός και έδωσαν εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ για άμεση επανασύνδεση (χωρίς να διευκρινίζεται αν θα χρεωθεί για την επανασύνδεση αυτή).

Ο καταγγέλλων κάλεσε τότε τον τηλεφωνικό αριθμό του ΔΕΔΔΗΕ που αναγράφεται πάνω στο λογαριασμό προκειμένου να ζητήσει την επανασύνδεσή του, όπου τον πληροφόρησαν ότι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα να συνομιλήσουν με τον πελάτη και θα πρέπει να πάρουν εντολή από τη ΔΕΗ.

Αποτέλεσμα, μέχρι το πρωί(τουλάχιστον) να μ συνδεθεί η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για έναν πλήρως εξοφλημένο λογαριασμό και για λάθος για το οποίο δεν ευθύνεται.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.