16/02/2019 20:26:03

Άγονος και ο δεύτερος διαγωνισμός για τη μαρίνα Θεσσαλονίκης

Άγονος και ο δεύτερος διαγωνισμός για τη μαρίνα Θεσσαλονίκης - Media
Άγονος κηρύχθηκε, σήμερα, καθώς δεν κατατέθηκαν προσφορές και ο δεύτερος διαγωνισμός, που είχε προκηρύξει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) για την κατασκευή και λειτουργία μαρίνας αναψυχής, ελλιμενισμού 218 σκαφών, στην πρώτη προβλήτα.
 
Οι δύο υποψήφιοι «μνηστήρες» του έργου, που είχαν περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, είναι η Lamda Development S.A. και η κοινοπραξία Ακτωρ ΑΤΕ, ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin GMBH, οι οποίοι είχαν ζητήσει και έλαβαν δύο φορές παράταση.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξε πρόβλημα στην εξασφάλιση της απαραίτητης για το ύψος του έργου (11,3 εκατ. ευρώ) τραπεζικής στήριξης από πλευράς των υποψηφίων επενδυτών, εξαιτίας και της καθυστέρησης στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, ωστόσο η εκκρεμότητα από το ΤΑΙΠΕΔ στην απόφασή του για τον τρόπο ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ προκαλεί αναστολές.
 
Πλέον, η ΟΛΘ ΑΕ εξετάζει το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει η ίδια το έργο, καθώς λίγους μήνες μετά το "ναυάγιο" του πρώτου διαγωνισμού, τον περασμένο Απρίλιο, το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα εξακολουθεί να παραμένει αδρανές.
 
Κι αυτό παρότι η μαρίνα χωροθετείται σε εξαιρετικά προνομιακό σημείο του λιμανιού (στην πλευρά που "κοιτάζει" προς την πλατεία Αριστοτέλους), ενώ ο ιδιώτης που θα την αναλάμβανε θα είχε τη διαχείρισή της για μια περίοδο 35 ετών.
 
Με μια λιτή ανακοίνωση, ο ΟΛΘ ενημερώνει ότι "η προθεσμία έληξε σήμερα στις 2.30 το μεσημέρι, χωρίς να εμφανιστεί κάποιος ενδιαφερόμενος, παρά το γεγονός ότι κάποιοι είχαν προμηθευτεί τα σχετικά τεύχη. Τις επόμενες εβδομάδες, το ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ θα αποφασίσει για το μέλλον του έργου. Θα εξετάσει, δηλαδή, τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει η ίδια το έργο, που εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και την αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης".
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξε πρόβλημα στην εξασφάλιση της απαραίτητης για το ύψος του έργου (11,3 εκατ. ευρώ) τραπεζικής στήριξης από πλευράς των υποψηφίων επενδυτών, εξαιτίας και της καθυστέρησης στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, ωστόσο η εκκρεμότητα από το ΤΑΙΠΕΔ στην απόφασή του για τον τρόπο ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ προκαλεί αναστολές.
 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.