17/06/2019 17:02:18

Αυτή είναι η «μαύρη λίστα» της Παγκόσμιας Τράπεζας για τις προς επένδυση χώρες – Μαντέψτε ποια χώρα είναι στην πρώτη θέση…

Αυτή είναι η «μαύρη λίστα» της Παγκόσμιας Τράπεζας για τις προς επένδυση χώρες – Μαντέψτε ποια χώρα είναι στην πρώτη θέση… - Media

Η Παγκόσμια Τράπεζα εξέδωσε την Τετάρτη την ετήσια έκθεσή της με το κωδικό όνομα «Doing Business» καταδεικνύοντας σε ποιες χώρες αξίζει κανείς να επενδύσει τα χρήματά του και να ξεκινήσει μια επιχείρηση.
 
Το άμεσο συμπέρασμα είναι ότι αν θέλει κάποιος να επενδύσει στην ευρωπαϊκή περιφέρεια, θα πρέπει να αναλάβει και το ρίσκο της απόφασής του. Στην «μαύρη» αυτή λίστα για τις χώρες που είναι προς… αποφυγή για επενδύσεις, η Ελλάδα «στρογγυλοκάθεται» στην πρώτη θέση. Η χώρα μας είναι στην πρώτη θέση των χωρών που εντάσσονται στην «μαύρη» λίστα των προς επένδυση χωρών, με Σλοβενία, Ιταλία και Κύπρο να ακολουθούν.
 
Όπως αναφέρει ο Economist, τα αποτελέσματα της έκθεσης σηκώνουν πολλή συζήτηση, καθώς είναι φανερό πως υπάρχει ένα έντονα αρνητικό κλίμα για την περιφέρεια της Ευρώπης, ειδικά μετά την εξάπλωση της κρίσης.


 
Το βασικό κριτήριο για μια σημαντική επένδυση είναι να υπάρχει στη χώρα ένα γρήγορο και ευέλικτο σύστημα υποδοχής του επενδυτή και όχι ένα νομικίστικο, ληθαργικό καθεστώς. Και είναι αλήθεια, σημειώνει το άρθρο, πως σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Σλοβενία που χτυπήθηκαν από την κρίση, το να ανοίξει κανείς μια επιχείρηση δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο – σε αντίθεση με τη Γερμανία και τη Γαλλία που οι συνθήκες είναι σχεδόν ιδανικές.
 
Η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη τα τελευταία χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό πως στη Σλοβενία χρειάζονται τουλάχιστον δύο μήνες για να υπογραφεί ένα συμβόλαιο συνεργασίας με μια ξένη επιχείρηση. Στην Ελλάδα, αντιστοίχως, μπορεί να κρατήσει ακόμα και τέσσερα χρόνια. Το μόνο καλό είναι ότι οι δικηγόροι στη χώρα δεν θα μείνουν ποτέ χωρίς δουλειά, όπως σημειώνει με δόση χιούμορ το άρθρο…

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.