Ορισμένοι καταναλωτές περιέγραψαν την κίνηση ως «λάθος απόφαση» και είπαν πως τα μεγαλύτερα κενά δείχνουν «ηλίθια». Από την πλευρά της, η εταιρεία δήλωσε πως η κίνηση αυτή έγινε λόγω της αύξησης του κόστους των συστατικών και πως θα έπρεπε είτε να αλλάξει το σχήμα, είτε να αυξήσει την τιμή της σοκολάτας.
The new #Toblerone.
Wrong on so many levels. It now looks like a bicycle stand.#WeWantOurTobleroneBack. pic.twitter.com/C71KeNUWF1— James Melville (@JamesMelville) 8 November 2016
Τώρα οι Βρετανοί έχουν κατακλύσει το Twitter με τα σχόλιά τους, με το εν λόγω hastag να έχει μέχρι στιγμής περισσότερα από 2.000 tweets. Από τα σχόλια των χρηστών δεν λείπουν οι αναφορές στις αμερικανικές εκλογές αλλά και στο… Brexit.
You can always rely on the Great British public to put things back into perspective #TopStory #toblerone #Election2016 pic.twitter.com/O6oO7paa6F
— Terry’s Whine Lodge (@TerrysWineLodge) 8 November 2016
Love that #toblerone is trending on #USElections2016 day. Brilliant! Also, wtf @Toblerone !!!
— Lena Doherty (@lena_doherty) 8 November 2016
They have changed the #Toblerone pic.twitter.com/0R3b7knekx
— Deano Boroczky (@DeanomusicUK) 8 November 2016
Stop all the clocks. Forget #Brexit. Forget #Trump & #Election2016. Forget Bowie. 2016 hits rock bottom. https://t.co/n4c65xNhsK #Toblerone
— Stuart Bonar (@StuartBonar) 8 November 2016