Στο μικροσκόπιο η Google: Φόρος και πνευματικά δικαιώματα στις εταιρείες ψηφιακής επικοινωνίας
25.09.2017
09:06
Παράλληλα, εκτός από την πρόταση για την πλήρη αποτύπωση των διαφημιστικών εσόδων θα αναζητηθεί και η διαδικασία για την απόδοση πνευματικών δικαιωμάτων στους δημιουργούς και τα ΜΜΕ.
Ανάλογα μέτρα στο φορολογικό πεδίο αναζητούνται και σε επίπεδο Ευρωζώνης από τους υπουργούς Οικονομικών. Αν βρεθεί η φόρμουλα, δεν θα αφορά μόνο τη συγκεκριμένη πολυεθνική αλλά όλες τις εταιρείες ψηφιακής επικοινωνίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η εκτίμηση των εκπροσώπων των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών είναι πως περίπου 200 εκατ. ευρώ από τη διαφημιστική δαπάνη κατευθύνονται στις εταιρείες ψηφιακής επικοινωνίας του εξωτερικού.
Πηγή: typologies