Ωστόσο, αυτή τη φορά κάποιοι ξεπέρασαν τα όρια μεταμορφώνοντας τελείως την Μπρίτνεϊ Σπίαρς η οποία είναι το «πρόσωπο» νέας διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου μόδας Kenzo.
Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, η Μπρίτνεϊ είναι σχεδόν αγνώριστη, καθώς η χρήση του Photoshop άλλαξε ακόμα και τα χαρακτηριστικά του προσώπου της, παρότι υπεύθυνος για τη φωτογράφηση ήταν ο διάσημος φωτογράφος Πέτερ Λίντμπεργκ.
Όπως ήταν φυσικό, έγινε χαμός στα social media, με τους χρήστες να εκδηλώνουν τη δυσαρέσκειά τους με σχόλια του τύπου «Τι είναι αυτό; Δεν μοιάζει καν με τη Μπρίτνεϊ» και «Αν σκοπεύουν να την κάνουν αγνώριστη με το Photoshop, ποιος ο λόγος να τη χρησιμοποιήσουν;».
Κρίμα, γιατί, όπως η ίδια έχει αποδείξει ξανά και ξανά, τα τελευταία χρόνια έχει ξαναβρεί τη φόρμα και τη λάμψη της και δεν χρειάζεται Photoshop για να την αναδείξει.