ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 16:16
MENU CLOSE

Πυρά Σπίρτζη κατά Ryanair, συγγνώμη ζήτησε η αεροπορική εταιρεία

05.01.2019 14:37

 

Το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο και ναύλωσε αεροσκάφος της Aegean για την επιστροφή των 89 επιβατών από τη Ρουμανία στην Ελλάδα -οι 88 μεταφέρονται στην Ελλάδα με πούλμαν και 7 επιβάτες πιθανότατα κανόνισαν την μεταφορά τους προσωπικά με άλλες πτήσεις- επιρρίπτει ευθύνες στην ιρλανδική αεροπορική εταιρεία.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κατόπιν καταγγελιών των επιβατών σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί τους, έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες για τη διερεύνηση του εν λόγω περιστατικού σε σχέση με τον αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες που αφορούν στη μέριμνα που έπρεπε να είχε ληφθεί για τη φροντίδα των επιβατών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου το αεροσκάφος της Aegean, που ναυλώθηκε με πρωτοβουλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, θα επιστρέψει με έκτακτη πτήση τους 89 επιβάτες της RYR8582 της αεροπορικής εταιρείας Ryanair. Το αεροσκάφος της low cost εταιρείας δεν μπόρεσε να προσγειωθεί χθες στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία», λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με τον ισχύοντα Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261 /2004 το εν λόγω περιστατικό χαρακτηρίζεται ως «εξαιρετική περίπτωση» και τη φροντίδα των επιβατών έχει η υπεύθυνη κάθε φορά Αεροπορική Εταιρεία.

“Η Αεροπορική Εταιρεία Ryanair, επέλεξε με δική της ευθύνη, στην περίπτωση που κατά τη διαδικασία της προσγείωσης επισυμβεί οποιαδήποτε εμπλοκή προβλεπόταν ως πρώτο εναλλακτικό αεροδρόμιο αυτό της Τιμισοάρας, ενώ ως δεύτερο εναλλακτικό Αεροδρόμιο, το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών” τονίζει το υπουργείο και προσθέτει:

“Είναι προφανές ότι η επιλογή της εταιρείας να δηλώσει το αεροδρόμιο της Τιμισοάρας χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από τον προορισμό των επιβατών, αντί για ένα από τα δεκάδες αεροδρόμια της Ελλάδας και αρκετά σε μικρή απόσταση από την Θεσσαλονίκη, οφείλεται στην πολιτική προτεραιότητας χαμηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας”.

Τέλος, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ευχαριστεί θερμά την Αεροπορική Εταιρεία Aegean που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά της Πολιτικής Ηγεσίας για τη δρομολόγηση έκτακτης πτήσης, που θέτει οριστικό τέλος στην περαιτέρω ταλαιπωρία των πολιτών.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Συγγνώμη ζητά η Ryanair για την εκτροπή στην Τιμισοάρα της πτήσης από το Λονδίνο Στάνστεντ προς τη Θεσσαλονίκη στις 4 Ιανουαρίου, εξαιτίας των ακραίων καιρικών συνθηκών στη Θεσσαλονίκη. Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει ότι:

“Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση. Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα. Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας”.

Τέλος ο Γολγοθάς

Έλαβε τέλος η ταλαιπωρία για τους 89 επιβάτες που παρέμεναν στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας, έπειτα από εκτροπή της πτήσης της Ryanair Λονδίνο – Θεσσαλονίκη. Στις 16.58 έφτασαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» οι 89 επιβάτες με πτήση που ναύλωσε το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, έπειτα από συνεννόηση με την αεροπορική εταιρεία Aegean, σύμφωνα με ενημέρωση από την αεροπορική εταιρεία.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο επικοινωνίας της Fraport Γιάννη Παπάζογλου η κατάσταση στο αεροδρόμιο έχει ομαλοποιηθεί.

Οι υπόλοιποι επιβάτες της Ryanair μεταφέρθηκαν με πούλμαν από την Τιμισοάρα στη Θεσσαλονίκη.

 

 

 

 

ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 16:15
Exit mobile version