Το 2018 έγινε γνωστό ότι η πλατφόρμα χρησιμοποιούσε τα κινητά τηλέφωνα των χρηστών – τα οποία κανονικά καταχωρούνται για την επιβεβαίωση των στοιχείων τους σε περίπτωση χάκινγκ – τόσο για διαφημιστικούς λόγους όσο και για να «εξατομικεύσει» ακόμη περισσότερο τις προτάσεις για friend requests (αιτήματα φιλίας).
Μετά την κριτική που δέχθηκε το μέσο από συνηγόρους σε θέματα ιδιωτικότητας αλλά και από ερευνητές σε θέματα ασφαλείας, για τη συγκεκριμένη πρακτική, με το επιχείρημα ότι αυτή καθιστά ευάλωτη τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, το Facebook αποφάσισε να αλλάξει τη ρύθμιση από το 2020, σύμφωνα με όσα δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Reuters.