Άδωνις για click away: «Πάει καλά», και ας έχουν θετική γνώμη μόλις 1 στους 3 καταναλωτές
18.12.2020
06:27
«Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε ένα μήνα την αποδοχή της «παραδόσεως εκτός». Σε 4 μέρες και ενώ το σοκ από το κλείσιμο της λιανικής στις γιορτές ήταν φρέσκο, το μέτρο είχε 34% θετικών απόψεων έναντι 63% αρνητικών. Είμαι βέβαιος ότι στην επόμενη μέτρηση θα είναι ψηλότερα. Πάει καλά».
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε ένα μήνα την αποδοχή της «παραδόσεως εκτός». Σε 4 μέρες και ενώ το σοκ από το κλείσιμο της λιανικής στις γιορτές ήταν φρέσκο, το μέτρο είχε 34% θετικών απόψεων έναντι 63% αρνητικών. Είμαι βέβαιος ότι στην επόμενη μέτρηση θα είναι ψηλότερα. Πάει καλά
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) December 18, 2020
Η αισιόδοξη εκτίμησή του προφανώς βασίζεται στην χθεσινή έρευνα της Pulse η οποία δείχνει ότι ένα ποσοστό 34% κινείται θετικά προς το μέτρο, αλλά και ένα 63% είναι αρνητικό.
Η ουσία κάθε φορά είναι πώς βλέπει κανείς το ποτήρι, μισοάδεια ή μισογεμάτι, αν και στην περίπτωση αυτή είναι σαφές πως είναι… μισοάδειο. Διότι ο υπουργός είναι ικανοποιημένος με το 13% “σίγουρα να” στην χρήση του click away, παρόλη την διαφήμισή του και την προβολή του από την κυβέρνηση και τα φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης. Το θέμα είναι βέβαια ότι η πλειοψηφία των καταστημάτων και των συλλογικών τους φορέων αντιμετώπισε από αδιάφορα έως αρνητικά το μέτρο, τονίζοντας ότι αυτό κυρίως θα ωφελήσει τα μεγάλα εμπορικά κέντρα και τους ισχυρούς του εμπορίου…