«Μαγνήτης» τηλεθέασης το «Survivor all star»
Ιδανικό τετραήμερο διαμορφώθηκε χάρη στην αργία των Φώτων για πολλούς, η επιλογή των οποίων αποτυπώθηκε στις χαμηλές τηλεθεάσεις.
Τη διαφορά έκανε η πρεμιέρα του ριάλιτι «Survivor all star», το μόνο πρόγραμμα όχι μόνον του τετραημέρου αλλά των προηγούμενων περίπου 15 ημερών με διψήφιο ποσοστό τηλεθέασης και μάλιστα αρκετά πάνω από το 10%.
Η πρεμιέρα του ριάλιτι κατάφερε τηλεθέαση αλα Μουντιάλ πιο απλά και στην ώρα μετάδοσης του το παρακολούθησαν τέσσερις από τους δέκα τηλεθεατές που βρίσκονταν μπροστά στις τηλεοράσεις τους.
Η προσμονή για το ριάλιτι με παίκτες από προηγούμενα «Survivor», αλλά και η ειδησεογραφία όπως παρουσιάζεται από τον Σκάι ώθησε το κεντρικό δελτίο του σταθμού στη δεύτερη θέση του τηλεβαρόμετρου της ημέρας. Η τηλεθέαση του όμως ήταν υποπολλαπλάσια του «Survivor». Αλλά και κάθε άλλο πρόγραμμα στις παρακάτω θέσω είχαν απόδοση κάτω του 6%, σύμφωνα με τη Nielsen.
Με μια παρατήρηση στις τηλεθεαματικότητες των εκπομπών από την Πέμπτη μέχρι και χθες γίνεται αντιληπτό ότι ο δείκτης της Nielsen έκανε «βουτιά» η οποία έφθασε στο χαμηλότερο σημείο της το Σάββατο. Η κάμψη ανακόπηκε σε μικρό βαθμό την Κυριακή με μοναδική εξαίρεση το «Survivor».
Διαβάστε επίσης:
Παραιτήθηκε η Αλεξάνδρα Δασκαλoπούλου από πρόεδρος της ΕΙΙΡΑ
Τηλεθέαση καναλιών: Χαμόγελα στον Σκάι χάρη στο «Survivor all star»
Σάρωσε σε τηλεθέαση η συνέντευξη του πρίγκιπα Χάρι στο ITV – Την είδαν 4,1 εκατ. τηλεθεατές (video)