Δημοσιεύτηκε στο ΠΟΝΤΙΚΙ
«Επικοινωνιακό αφήγημα» οι μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ κατά το ΙΝΚΑ
Δημοσιεύτηκε στο ΠΟΝΤΙΚΙ
Ως «επικοινωνιακό αφήγημα» χωρίς καμία ουσιαστική επίδραση στην ακρίβεια που μαστίζει τα ελληνικά νοικοκυριά χαρακτήρισε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης, την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε μείωση τιμών από 6% ώς και 15% σε 123 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ.
Μάλιστα, ζήτησε από τον υπουργό Ανάπτυξης και την κυβέρνηση «να σταματήσει να λέει ψέματα. Ο κ. Θεοδωρικάκος είναι πολύ καλός επικοινωνιολόγος, αλλά έλεος». Βαριές κουβέντες, θα πούμε εμείς, οι οποίες προφανώς απαιτούν ξεκάθαρες απαντήσεις από την κυβέρνηση, η οποία, για να τα λέμε όλα, προσπαθεί μεν, αλλά δεν έχει καταφέρει να φρενάρει τον «δράκο» της ακρίβειας.
Διαβάστε επίσης:
MRB: Ωφελημένος ο Πολάκης αν δεν κατέβει ο Κασσελάκης υποψήφιος
Άγρια κόντρα Κωνσταντοπούλου – Ταχιάου για λαθρεμπόριο καυσίμων και Τέμπη