Καλλιμάνης: Επέκταση δικτύου σε Ελλάδα και εξωτερικό με νέα σειρά προϊόντων τόνου
Σε ενίσχυση της παρουσίας της σε Ελλάδα και εξωτερικό στοχεύει η Καλλιμάνης με την επέκταση του δικτύου διανομής της νέας σειράς προϊόντων που λάνσαρε πρόσφατα στην κατηγορία του τόνου.
Επιπλέον, η Καλλιμάνης συνεχίζει να ενισχύει το αποτύπωμά της στις εξαγωγικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
Η σύναψη των νέων συνεργασιών αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της Καλλιμάνης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι η Καλλιμάνης έχει κατακτήσει μία σημαντική θέση στην Ελλάδα στον κλάδο των φρεσκοκατεψυγμένων αλιευμάτων αλλά και στην κατηγορία του τόνου με πάνω από 65 χρόνια εξειδίκευσης με έμφαση στην καινοτομία, στην υψηλή ποιότητα και στην επώνυμη ζήτηση. Η έδρα της στο Αίγιο διαθέτει δύο υπερσύγχρονες βιομηχανικές μονάδες παραγωγής και προσφέρει μια μεγάλη γκάμα διαφοροποιημένων προϊόντων που περιλαμβάνει φυσικά και παναρισμένα αλιεύματα, ημιέτοιμα/ έτοιμα γεύματα με βάση τα ψάρια και θαλασσινά για τις εγχώριες αγορές του οργανωμένου λιανεμπορίου και της μαζικής εστίασης, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές εντός και εκτός Ευρώπης.
Διαβάστε επίσης:
Βραβεία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΞΙΑ 2024»: Εορτασμός της βιομηχανικής αριστείας και επιχειρηματικής καινοτομίας
Intralot: Πτώση εσόδων και EBITDA στο 9μηνο – Που αποδίδεται από την διοίκηση
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Συνεργασία με την ενεργειακή κοινότητα «Άρτεμις/ ΠΑΣΕΓΕΣ»