Online Super Market: Αύξηση τζίρου κατά 9% το 2024 - Στο 1% η αύξηση της μέσης τιμής αγαθών έναντι 8% του 2023
Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο κλάδο των super market με τους καταναλωτές να δαπανούν online το 2024 €335 εκ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, δηλαδή 9% περισσότερα από το 2023.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα €85 που οφείλεται κυρίως στα περισσότερα τεμάχια που αυτή περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3τμχ σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023.
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το πολυκαναλικό εμπόριο, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ειδικά στην Ελλάδα, το δείγμα της Convert Group κάλυψε το 2024 το 83% της αγοράς, ενώ για το 2025 θα ανέλθει σε 90% κάλυψη της αγοράς με την προσθήκη του efresh και των παραγγελιών του ΑΒ μέσω e-food (εξαιρώντας πάντα efood market και wolt market).
Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το 2024 ήταν: +18% σε προϊόντα για κατοικίδια, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9% και τα φρέσκα τρόφιμα κατά 8%.
Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.
Διαβάστε επίσης
ΝΗΣΟΣ: Μεγάλος Χορηγός στο Vegan Vibes February Festival!
H Fairfax αύξησε 6,43% τη συμμετοχή της στην Metlen