Τα ηλεκτρονικά καύσιμα χρειάζονται μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας για να παραχθούν
Τα ηλεκτρονικά καύσιμα, δηλαδή τα καύσιμα που θα παράγονται από «πράσινο» υδρογόνο και άνθρακα, θα έχουν την ονομασία «e-fuel» και θα αποτελέσουν την εναλλακτική λύση μετά το 2035, όπου θα απαγορευτεί η πώληση καινούργιων συμβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα ηλεκτρονικά καύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά από ειδική προσαρμογή των κινητήρων και θα δώσουν λύσει μετά το 2035. Όμως μια μελέτη από το Forum Ecological and Social Market Economy αναφέρει ότι όλες οι χημικές αντιδράσεις θέλουν τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από 150 ανεμογεννήτριες θα μπορούσε να τροφοδοτήσει 240.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά μόνο 37.500 κινητήρες εσωτερικής καύσης με ηλεκτρονικά καύσιμα. Σε άλλο σημείο της μελέτης γίνεται λόγος ότι η προσφορά των ηλεκτρονικών καυσίμων θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη και ιδιαίτερα δαπανηρή στην παραγωγή.
Διαβάστε επίσης
Έργα για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στον Κηφισό – «Πηγμένη» η κεντρική και νότια Αττική
Mazda 6e: Ηλεκτρική επανάσταση