ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 07.11.2025 20:05
MENU CLOSE

Η «ληστεία του Λούβρου» τράβηξε τα φλας, αλλά η ALUMIL έγινε viral!

07.11.2025 15:18

Μπορεί η «κινηματογραφική» ληστεία στο Μουσείο του Λούβρου να διήρκεσε μόλις επτά λεπτά, όμως η ALUMIL κατάφερε να κλέψει την παράσταση, αποδεικνύοντας ότι η έμπνευση και το χιούμορ είναι τελικά τα ισχυρότερα εργαλεία στο σύγχρονο marketing.

Η διασκεδαστική αυτή προσέγγιση απέδειξε ότι μια εταιρεία με τεχνογνωσία και κύρος μπορεί ταυτόχρονα να είναι σύγχρονη, ευέλικτη και να μιλάει τη «γλώσσα» των social media. Η ALUMIL κατάφερε όχι μόνο να προσεγγίσει ένα πιο νεανικό κοινό, αλλά και να παρουσιάσει με δημιουργικό τρόπο πως η ασφάλεια δεν χρειάζεται να είναι βαρετή αλλά μπορεί να γίνει trend!

Με το ευφυές αυτό περιεχόμενο, η ALUMIL ενίσχυσε την εταιρική της ταυτότητα και επιβεβαίωσε πως, εκτός από κορυφαία συστήματα αλουμινίου, διαθέτει και ασυναγώνιστη αίσθηση χιούμορ. Όπως φαίνεται, στην επικαιρότητα υπάρχουν δύο είδη «ληστειών»: αυτές που γεμίζουν πρωτοσέλιδα και αυτές που «κλέβουν» τις καρδιές του κοινού. Η ALUMIL πρωταγωνίστησε στη δεύτερη κατηγορία!

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.alumil.com/greece/homeowners

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 07.11.2025 20:05
Exit mobile version