Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Πτώση της ψηφιακής διαφήμισης κατά 3% διαπιστώνει για το 2018 το ΙΑΒ Hellas έναντι του 2017, καθιστώντας τη χώρα μας μοναδική περίπτωση, καθώς σε όλες τις άλλες χώρες η ψηφιακή διαφήμιση σημειώνει μεγάλη άνοδο. Η δαπάνη στα ψηφιακά Μέσα διαμορφώθηκε σε 62,1 εκατ. ευρώ, έναντι 64 εκατ. ευρώ το 2017.
Ένας από τους λόγους της πτώσης, σύμφωνα με τα στελέχη του IAB, είναι και το κλείσιμο Μέσων. Ωστόσο στην καταγεγραμμένη διαφήμιση δεν περιλαμβάνεται αυτή των διεθνών πλατφορμών, όπως της Google.
Πηγή: typologies.gr
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.