Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Μια πτυχή του σχεδιασμού της πολιτείας σχετικά με την πανδημία του κορωνοϊού αποκαλύπτει ρεπορτάζ που υποστηρίζει ότι το τηλέφωνο του ΕΟΔΥ, στο οποίο καλούν οι πολίτες για να ενημερωθούν αν, βάσει συμπτωμάτων, έχουν προσβληθεί από το Covid-19 το διαχειρίζεται call center.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του tvxs.gr, τις απαντήσεις στο τηλέφωνο ανάγκης του ΕΟΔΥ για τον κορωνοιό τις χειρίζεται call center, με υπαλλήλους που απαντούν σε εκατοντάδες τηλεφωνήματα πολιτών, χωρίς να έχουν στοιχειώδη εκπαίδευση. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι οι υπάλληλοι αυτοί δεν βρίσκονται σε επαφή, ούτε καθοδηγούνται από ιατρούς ή άλλο ειδικευμένο προσωπικό: απαντούν στα τηλεφωνήματα με βάση έναν αλγόριθμο που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ερωτήσεις που υποβάλλουν στους πολίτες.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.