search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 04:28
MENU CLOSE

Κορωνοϊός-Ελλάδα: Ρεπορτάζ κάνει λόγο για call center που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ

31.03.2020 12:21
Κορωνοϊός-Ελλάδα: Ρεπορτάζ κάνει λόγο για call center που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ - Media

 

Μια πτυχή του σχεδιασμού της πολιτείας σχετικά με την πανδημία του κορωνοϊού αποκαλύπτει ρεπορτάζ που υποστηρίζει ότι το τηλέφωνο του ΕΟΔΥ, στο οποίο καλούν οι πολίτες για να ενημερωθούν αν, βάσει συμπτωμάτων, έχουν προσβληθεί από το Covid-19 το διαχειρίζεται call center.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του tvxs.gr, τις απαντήσεις στο τηλέφωνο ανάγκης του ΕΟΔΥ για τον κορωνοιό τις χειρίζεται call center, με υπαλλήλους που απαντούν σε εκατοντάδες τηλεφωνήματα πολιτών, χωρίς να έχουν στοιχειώδη εκπαίδευση. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι οι υπάλληλοι αυτοί δεν βρίσκονται σε επαφή, ούτε καθοδηγούνται από ιατρούς ή άλλο ειδικευμένο προσωπικό: απαντούν στα τηλεφωνήματα με βάση έναν αλγόριθμο που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ερωτήσεις που υποβάλλουν στους πολίτες.

Έτσι ενδεχομένως εξηγούνται τα μοιραία λάθη, όπως αυτό που έγινε στην περίπτωση του τουριστικού γκρουπ που επέτρεψε στην Ηλεία από τους Αγιους Τόπους αλλά δεν αξιολογήθηκαν τα περιστατικά παρά τα συμπτώματα, καθώς δεν προέρχονταν από την Ιταλία, όπου είχαν σημειωθεί τα πρώτα κρούσματα της πανδημίας. Το ίδιο ενδέχεται να συνέβη και στη περίπτωση της άτυχους 41χρονης από την Καστοριά, της οποίας το νεαρό της ηλικίας οδήγησε τον αλγόριθμο να την συμβουλεύσει να παραμείνει στο σπίτι της.
 
Κύκλοι προσκείμενοι στο ιατρικό επιτελείο που χειρίζεται την πανδημία στην Ελλάδα, υποστηρίζουν ότι ήταν τόσο πολλά τα τηλεφωνήματα πολιτών ώστε την υπόθεση δεν θα μπορούσε να αναλάβει το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ. Αλλά επικριτές της έλλειψης σοβαρής προετοιμασίας από τον ΕΟΔΥ και το υπουργείο Υγείας, αντιτείνουν ότι το έργο αυτό, με τη κατάλληλη ενίσχυση σε ειδικευμένο προσωπικό, θα μπορούσαν να αναλάβουν άλλοι φορείς με τεχνογνωσία, όπως το ΕΚΑΒ.
 
«Σε κάθε περίπτωση», λέει κάποιος που γνωρίζει καλά τα ιατρικά πράγματα, «θα έπρεπε να υπάρχει ιατρική επίβλεψη». «Θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί οι γιατροί που για διάφορους λόγους(έχουν χρόνιες παθήσεις κλπ) βρίσκονται αυτοί τη στιγμή σε εφεδρεία και δεν είναι λίγοι. Όπως αποδείχθηκε πρόκειται για ερωτήσεις που αφορούν τη ζωή και τον θάνατο. Δεν μπορεί να αποφασίζει ένας αλγόριθμος για αυτό», τονίζει στο Tvxs.gr
 
Σημειώνεται πως μετά τις καταγγελίες, τα στοιχεία και τις αποκαλύψεις για την υπόθεση της 41χρονης στην Καστοριά, o προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Καστοριάς Νικόλαος Καραμολέγκος έδωσε παραγγελία για τη διενέργεια αστυνομικής προανάκρισης και θα ακολουθήσει προκαταρκτική εξέταση για τις συνθήκες και τις πιθανές ευθύνες του θανάτου της 41χρονης.
google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 01:50