21/10/2018 23:18:26

Ξεκίνησε γραφίστας, έγινε ηθοποιός

Ξεκίνησε γραφίστας, έγινε ηθοποιός - Media

Μέχρι τα 26 του δεν του είχε περάσει από το μυαλό να γίνει ηθοποιός. Ο Αντώνης Καρυστινός εργαζόταν στα έντυπα του Κοσκωτά ως γραφίστας μέχρι που έκλεισαν και άρχισε να ψάχνει για νέα απασχόληση. Μια τυχαία «συνάντηση» με θέατρο του δρόμου, ακροβάτες και μίμους – λόγος και επιδεξιότητα μαζί – προξένησε το ενδιαφέρον του. Ήταν ένα είδος που διέφερε απ’ οτιδήποτε είχε δει ποτέ πριν. Ρώτησε, έμαθε, εντάχθηκε στα μαθήματα, και αμέσως μετά στην ομάδα του Ζαν Ζακ Τεσσόν.
«Ήταν κάτι που έμοιαζε εντελώς αντίθετο στην κυρίαρχη και απαράδεκτη τάση του lifestyle της εποχής» εξηγεί. «Η εκπαίδευση γινόταν εκεί που σήμερα είναι το καφενείο του Κεραμεικού. Ήταν συγκλονιστικό. Ήμασταν περί τα 30 άτομα, αρκετοί από τη Γαλλία και το Βέλγιο, και με είχε συνεπάρει το γεγονός ότι ο στόχος ήταν ομαδικός». Έτος 1995.
Ταξίδεψε μαζί τους στην Κύπρο, σε ένα φεστιβάλ, και μετά έπρεπε να αποφασίσει αν τον ενδιέφερε να γίνει από ηθοποιός του δρόμου ηθοποιός της σκηνής. Πέρασε έναν χειμώνα ως ακροατής στη σχολή του Βασίλη Διαμαντόπουλου και τελικά έγινε δεκτός στην πρώτη φουρνιά της σχολής του Γιώργου Κιμούλη. Στις πτυχιακές εξετάσεις η Ξένια Καλογεροπούλου και ο Θωμάς Μοσχόπουλος τον ξεχώρισαν και τον πήραν αμέσως να παίξει στο παιδικό έργο «Ο Φατς και ο Ζβου» του Κάμπελ. Αυτό του άνοιξε τον δρόμο για το Θέατρο του Νότου του Γιάννη Χουβαρδά, το «Αμόρε», όπου συμμετείχε σε σημαντικές παραστάσεις όπως η «Διπλή απιστία» του Μαριβώ. Κι από εκεί μεταπήδησε στην άλλη άκρη της πόλης και στο «αντίπαλο» Θέατρο του Νέου Κόσμου προσκεκλημένος του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου για τον «Υπολοχαγό του Ίνισμορ» του Μακ Ντόνα. Παράλληλα, είχε την τύχη να συμμετάσχει σε επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές, όπως στις «Σαββατογεννημένες» του Γιώργου Καπουτζίδη, αλλά και στο σούπερ χιτ «Παρά πέντε» του ίδιου. Επίσης στο νεανικό «Singles».
Την επιτυχία των τηλεοπτικών σειρών δεν επιδίωξε να εξαργυρώσει στα μεγάλα εμπορικά θέατρα. Αντ’ αυτού έτρεχε από πόλη σε πόλη για να παίξει Καμπανέλλη και Καπετανάκη στα ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης και Σερρών. Μέχρι που ήρθε και η ώρα του κινηματογράφου. Ο Πέτρος Σεβαστίκογλου τον έχρισε πρωταγωνιστή στην ταινία του «Τρεις στιγμές», δίπλα σε ονόματα όπως της Πατεράκη και του Διαλεγμένου. Η ταινία πήγε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 2008, το οποίο τον «μάγευσε». Λίγο μετά ο σημαντικός κινηματογραφιστής Κωνσταντίνος Γιάνναρης τον επέλεξε για τον κεντρικό ρόλο της ταινίας του «Άνθρωπος στη θάλασσα». Η ιστορία ενός πλοίου που φέρει το ανεπιθύμητο φορτίο νεαρών λαθρομεταναστών και του οποίου ο καπετάνιος προσπαθεί απελπισμένα από λιμάνι σε λιμάνι να απαλλαγεί από αυτούς. Συγχρόνως, ο ίδιος ο καπετάνιος αντιμετωπίζει και μια εσωτερική σύγκρουση με τη γυναίκα του, η οποία επίσης τον ακολουθεί στο ταξίδι αυτό της αγωνίας. Η πρεμιέρα έγινε στην Μπερλινάλε τον Φεβρουάριο του 2011. Ο Καρυστινός βρέθηκε να περπατάει στο κόκκινο χαλί για να παρευρεθεί σε μια λαμπερή προβολή. Θυμάται: «Ήταν κάτι εκπληκτικό, σε μια τεράστια οθόνη και με κοινό δύο χιλιάδων ανθρώπων». Η ταινία, με καθυστέρηση δύο ετών και με νέο μοντάζ, βγήκε στις αθηναϊκές αίθουσες, ενώ ο ίδιος στο πατάρι του «Αγγέλων Βήμα» ενσαρκώνει σπαραχτικά έναν δολοφόνο παιδεραστή στο «Frozen», σε σκηνοθεσία του Πάνου Κοκκινόπουλου.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.