Είναι μια από τις πιο διάσημες φωτογραφίες, που τραβήχτηκαν ποτέ. Είναι μία από τις πιο γνωστές εικόνες, μαζί με τη Μόνα Λίζα και το πορτραίτο του Χριστού.
Η εφημερίδα Revolution που δούλευε, δεν ήθελε να τη δημοσιεύσει και προτίμησε να βάλει μια του Κάστρο με τον Σάτρ και τη ΝτεΜποβουάρ. Ο Κόρμπα έβγαλε μερικά αντίτυπα και την έκανε δώρο σε μερικούς του φίλους. Η ιστορική φωτογραφία έμεινε κλεισμένη για επτά χρόνια στο συρτάρι του και κολλημένη σε έναν τοίχο του γραφείου του.
Το 1967, μετά τη δολοφονία του Τσε Γκεβάρα, ο Ιταλός εκδότης Τζιαντζιάκομο Φελτρινέλι βρέθηκε στην Κούβα, ψάχνοντας στοιχεία για τη ζωή και τη δράση του κομαντάτε. Συναντήθηκε με τον Γκουτιέρεζ και όταν είδε τη φωτογραφία του, έμεινε εκστατικός. Ήταν η καλύτερη πόζα του Τσε, που είχε δει ποτέ του. Ο φωτογράφος Γκουτιέρεζ, για να βοηθήσει τον «φίλο της επανάστασης», όπως έλεγε τον Ιταλό εκδότη, την έβγαλε από το συρτάρι και του τη χάρισε. Δεν πληρώθηκε καθόλου.
Από τότε, η «δωρική» πόζα του Τσε Γκεβάρα κόσμησε εκατομμύρια μπλουζάκια, σημαίες, ρούχα, τοίχους, προκηρύξεις, ποτήρια, μπρελόκ, οτιδήποτε. Ήταν το απόλυτο σύμβολο της επανάστασης και διαχρονική μόδα. Για δεκαετίες ολόκληρες, ο φωτογράφος δεν απολάμβανε κέρδη από τη φωτογραφία, αφού δεν είχε κατοχυρώσει ηθελημένα το δικαίωμα της πνευματικής ιδιοκτησίας.