«Κλειστά κόκπιτ» ζητούν οι πιλότοι της F1, με αφορμή τον τραυματισμό του Μπιανκί
09.10.2014
15:48
Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε πως ήρθε η ώρα για τα «κλειστά κόκπιτ» στα μονοθέσια, στο πρότυπο των αεροσκαφών. "Τουλάχιστον να δοκιμάσουμε την ιδέα. Βρισκόμαστε στο 2014, διαθέτουμε την τεχνολογία, έχουμε τα αεροπλάνα και πολλά άλλα παραδείγματα που χρησιμοποιήθηκαν με επιτυχημένο τρόπο, οπότε γιατί να μη το σκεφτούμε».
«Όλα τα μεγάλα ατυχήματα στα μηχανοκίνητα σπορ τα τελευταία χρόνια έχουν να κάνουν με τραύματα στο κεφάλι, οπότε είναι ένας από τους τομείς όπου δεν βρισκόμαστε μπροστά σε θέματα ασφαλείας. Ακόμα και στην περίπτωση μου, το 2012 στο Σπα, πιθανότατα θα είχα πεθάνει σε εκείνη τη στροφή, αν το χτύπημα ήταν δέκα εκατοστά πιο κοντά στο κεφάλι μου», συμπλήρωσε ο Ισπανός πιλότος της Φεράρι.
Με την άποψη του Αλόνσο, συντάχθηκε απόλυτα ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος είπε πως αν είχε εφαρμοστεί το κλειστό κόκπιτ, θα ήταν προστατευμένος και δεν θα πάθαινε το σοβαρό ατύχημα που του συνέβη στη Βουδαπέστη το 2009, τότε που ένα μεταλλικό έλασμα έφυγε από το μονοθέσιο που ήταν μπροστά από το δικό του και τον χτύπησε στο κεφάλι, τρυπώντας στην πραγματικότητα το κράνος του.
Ο Σέρχιο Πέρες έθεσε ευθέως θέμα συνθηκών ασφαλείας την ώρα που χτύπησε ο Μπανκί. "Πρέπει να αναζητήσουμε απαντήσεις από τη FIA για το τι συνέβη σε αυτό το τραγικό ατύχημα. Πρέπει να σιγουρευτούμε πως θα μας ακούσουν. Στο μέλλον όταν ένας γερανός έρχεται να πάρει το μονοθέσιο, χρειαζόμαστε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες. Υπάρχει πάντοτε ένα ρίσκο, ακόμα και όταν είναι στεγνή η πίστα, γιατί εκθέτουμε σε κίνδυνο τους ανθρώπους της πίστας και άλλους ανθρώπους. Δεν μπορείς να έχεις κόσμο να τρέχει δίχως φρένα".
Αυτό που σίγουρα έλειψε από τη συνέντευξη Τύπου ήταν το χαμόγελο των πιλότων. Όλοι τους ήταν σκυθρωποί και το κύριο θέμα στις αναφορές τους ήταν ο Ζιλ Μπιανκί, που τραυματίστηκε σοβαρά στην πίστα της «Σουζούκα».