Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η Starbucks Corp ξεκινά συνεργασία με το πολυτελές ιταλικό αρτοποιείο και ζαχαροπλαστείο, Princi, σε μια προσπάθεια να αναβαθμιστεί.
Ο κολοσσός στον καφέ προχώρησε σε μια επένδυση στο ακριβό Princi, κάτι που θα του επιτρέψει να αναπτυχθεί και να αρχίσει να λειτουργεί σε όλα τα Princi εντός και εκτός Ιταλίας, περιλαμβανομένων και των Ηνωμένων Πολιτειών. Παράλληλα θα προσφέρει προϊόντα της ιταλικής επιχείρησης σε νέα ειδικά γι’ αυτό το σκοπό καταστήματά του.
Όπως αναφέρει το MarketWatch, τα Starbucks καταβάλλουν μια προσπάθεια να εξαλείψουν τη φήμη τους ως μάρκα «μαζικού» καφέ, καθώς και να ανταγωνιστούν καλύτερα τους αντιπάλους Stumptown και Intelligentsia με την εισαγωγή συγκεκριμένης προέλευσης καφέ στα σουπερμάρκετ, με τη βελτίωση των τροφών που προσφέρουν και με το άνοιγμα ενός μεγάλου καταστήματος στο Σιάτλ.
Όπως παρατήρησε ο διευθύνων σύμβουλος, Howard Schultz, οι πελάτες αναζητούν όλο και περισσότερο «ένα υψηλότερο επίπεδο προϊόντων».
Πηγή: euro2day.gr
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.