Ειδικότερα χθές με τη νέα εκπομπή στο πρωϊνό που είναι συμπαραγωγή με την Barking well media, τις ελληνικές ταινίες αλλά και την προβολή του “Κόκκινου Ποταμιού” στο prime time, ο σταθμός κατάφερε να κλείσει την ημέρα με 9.2% ξεπερνώντας τόσο τον ΣΚΑΪ αλλά και το Μega.
Είναι χαρακτηριστικό πώς το “Καλοκαίρι#not” κατάφερε να κάνει 13% στην πρεμιέρα ενώ στις Γυναίκες 25-44 ανέβηκε στο εντυπωσιακό 17%.
Η απόφαση για προβολή πρωτότυπου προγράμματος από τα στελέχη του καναλιού μέσα σε ένα πολύ ιδιαίτερο φετινό καλοκαίρι έφερε νούμερα και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, κάτι που δείχνει πως η τάση αυτό το καλοκαίρι είναι μια. Είναι ΟΡΕΝ.
Πηγή: enimerosi24.gr