Οι κερδοσκόποι «σουπερ-μαρκετάδες» και σε ποιο στοίχημα ποντάρουν ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ
Σεισμοί, λιμοί, καταποντισμοί -όχι ακόμα- μας έλειπε μια βόμβα σε αεροπλάνο πάνω από τη χώρα μας, αλλά ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά.
Η οποία ακρίβεια, πλήττει οριζόντια νοικοκυριά και επιχειρήσεις παρά την μείωση στις τιμές καυσίμων και φυσικού αερίου. Και σε αυτά τα θέματα θα δοθεί η μάχη για να δοθούν και οι απαντήσεις, αλλά το πρόβλημα, πρόβλημα.
Από την άλλη πλευρά ο ΣΥΡΙΖΑ που είναι αλήθεια καταναλώνει πολύ χρόνο και εμφανίσεις στα ζητήματα υποκλοπών και για διάφορα θεσμικά, τα οποία έχουν μεγάλη σημασία, αλλά δεν καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον από τον κόσμο, θα ρίξει όλο το βάρος στα παραπάνω και κυρίως για τις αυξήσεις και την κερδοσκοπία που εμφανίζεται στην αγορά. Οι ιδιοκτήτες των σουπερ μάρκετ, έχουν θησαυρίσει κυριολεκτικά την περίοδο της πανδημίας έχουν υποστεί πολύ μικρή ζημιά από την αύξηση των τιμών στην ενέργεια, γιατί έχουν μετακινήσει όλο το κόστος στα προϊόντα και φυσικά στη τσέπη του καταναλωτή. Μιλάμε για κερδοσκόπους, με περικεφαλαία.
Είναι βέβαιο λοιπόν, ότι η κυβέρνηση, αλλά και η αντιπολίτευση σ’ αυτό το θέμα θα δώσουν την εκλογική μάχη, γιατί λίγο πολύ τα διάφορα άλλα θέματα που είναι στην επικαιρότητα, έχουν προεξοφληθεί πολιτικά και τα κόστη και τα οφέλη τους.
Από την άλλη ότι κι αν διαβάζετε στις δημοσκοπήσεις – σε κάποιες διακρίνουμε τις «δεσμεύσεις» που υπάρχουν από χιλιάδες ευρώπουλα που έχουν εισπράξει τα τελευταία τέσσερα χρόνια (τι να κάνουμε, γνωρίζουμε και πρόσωπα και πράγματα) – η διαφορά της Νέας Δημοκρατίας από τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ορατή και όχι λίγη.
Βέβαια, συνεκτιμώντας διάφορα πράγματα, εκλογική διαφορά σήμερα, δεν είναι πάνω από 4-5 μονάδες.
Κι ακόμα δεν μπήκαμε στην ευθεία των εκλογών, αφού η προκήρυξη θα σημάνει την αρχή της κούρσας η οποία αναμένεται ν’ αρχίσει προς τα μέσα Φεβρουαρίου για εκλογές στις 9 Απριλίου.
Διαβάστε επίσης:
«Η οργανωμένη προεκλογική κακοκαιρία» με SMS, βιντεοκασέτες και φωτογραφίες
Οι αποφάσεις Καραμανλή και Σαμαρά για τις εκλογές και τα «μυστικά» δείπνα με Μητσοτάκη