Εξελίξεις στον οπτικοακουστικό χώρο - Κονδύλι για εκστρατεία στα ΜΜΕ από τη Nova δίνει τον τόνο
Οι εξελίξεις στον ευρύτερο οπτικοακουστικό χώρο με επίκεντρο την οικιακή ψυχαγωγία μέσα από την τηλεόραση προκαλούν διαρκώς κλιμακούμενο ενδιαφέρον.
Η Nova για παράδειγμα, για την ακρίβεια η νέα Nova, δηλαδή η συνδρομητική πλατφόρμα παροχής οπτικοακουστικού περιεχομένου έπειτα από τη συνένωση της με την Wind, θα ενεργοποιήσει διαγωνισμό ανάθεσης για διαφημιστικό λογαριασμό στα ΜΜΕ με κονδύλι το οποίο εκτιμάται ότι θα ανέλθει περί τα οκτώμισι εκατ. ευρώ, αναφέρουν παρατηρητές της τηλεοπτικής και διαφημιστικής αγοράς.
Το προς διάθεση κονδύλι για επικοινωνιακή προβολή αφορά όλους τους τομείς δραστηριότητας του παρόχου οπτικοακουστικών υπηρεσιών και τηλεπικοινωνιών του επενδυτικού ομίλου United Group: συνδρομητική τηλεόραση, τηλεφωνία κινητή-σταθερή, λύσεις προηγμένης τεχνολογίας για μεγάλα έργα πληροφορικής, ανάπτυξη δικτύου.
Παρατηρητές της αγοράς αξιολογούν τον λογαριασμό αυτόν ως έναν από τους σημαντικότερους στο χώρο των ΜΜΕ στην ελληνική αγορά. Εκτιμάται δε ότι θα δημιουργήσει νέα πρόκληση στον ευρύ κλάδο των μίντια.
Τα αποτελέσματα της κίνησης αυτής, από τη Nova, αναμένεται να φανούν το επόμενο διάστημα και θα είναι εύληπτα από τους τηλεθεατές/καταναλωτές, οι οποίοι θα πρέπει να αναμένουν και ανάλογες κινήσεις από τον ανταγωνισμό. Άλλωστε είναι ήδη (τηλε)θεατές- αποδέκτες σε καμπάνιες με αφορμή την ένωση Nova-Wind αρχές Ιανουαρίου και των κινήσεων των «αντιπάλων» στη οπτικοακουστική και τηλεπικοινωνιακή σκακιέρα.
Διαβάστε επίσης:
Μην χάσετε το «Ποντίκι» που κυκλοφορεί την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου