Electrolux: Αναδιάρθρωση λειτουργίας και επέκταση δικτύου στην ελληνική αγορά – Στόχος η κατάκτηση μεριδίου 15%
Με άμεσο στόχο την αύξηση μεριδίων αγοράς στην Ελλάδα από 5% που είναι σήμερα στο 10% μέσα το 2025 και στο 15% μέσα στην επόμενη 5ετία, o όμιλος Electrolux αναμένεται να παρουσιάσει μία ολοκαίνουργια σειρά προϊόντων σε πλυντήρια και κουζίνες ενώ προχώρησε σε αναδιάρθρωση της λειτουργίας του σε ότι αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ και το δίκτυο προώθησης των προϊόντων.
Υπενθυμίζεται ότι μέχρι πρόσφατα η Electrolux διέθετε και το σήμα της Zanussi το οποίο πλέον βρίσκεται σε φάση σταδιακής αποχώρησης από την εγχώρια αγορά και δεν θα είναι διαθέσιμη στο κοινό, στο πλαίσιο απόφασης του διεθνούς Ομίλου, να σταματήσει να παράγει στα εργοστάσια του προϊόντα της ιταλικής μάρκας.
Στόχος για το 2025 για την ελληνική αγορά είναι, σύμφωνα με τη διοίκηση, να καταγράψει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης και σε αυτό θα συνεισφέρουν τόσο οι νέες συνεργασίες με μεγάλες αλλά και μικρότερες λιανεμπορικές αλυσίδες, αλλά και τα νέα μοντέλα, κυρίως κουζίνες και πλυντήρια των μαρκών AEG και Electrolux που θα εισαχθούν στην ελληνική αγορά από το 2ο τρίμηνο του 2025.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, οι νέες κουζίνες θα ενσωματώνουν λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να εξοικονομούν ενέργεια και χρόνο, ενώ θα διατηρούν υψηλή ποιότητα στο μαγείρεμα.
Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει experience zones στα καταστήματα, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να δοκιμάζουν τα προϊόντα και τις καινοτόμες τεχνολογίες τους.
Ο διεθνής όμιλος Electrolux έχει 105 χρόνια ιστορίας στις ηλεκτρικές συσκευές με τζίρο που αγγίζει τα 11,5 δισ. ευρώ σε τζίρο σε 120 αγορές και απασχολεί 45.000 εργαζόμενους.
Διαβάστε επίσης:
Όμιλος Fourlis: Στην Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα Foot Locker
Εντυπωσιακή άνοδος των μεγεθών της Ideal Holdings στο 9μηνο 2024
Στα 73 εκατ. τα έσοδα της Όμηρος το 2023 με αύξηση 35%