Ο ΟΤΕ Επιταχύνει την Ψηφιακή του Μετάβαση: Στόχος η Ηγετική Θέση στην Ευρώπη έως το 2030
Ο ΟΤΕ ανεβάζει ταχύτητα στη στρατηγική του, θέτοντας φιλόδοξους στόχους για το μέλλον και βλέποντας πέρα από την ελληνική αγορά. Η νέα του αποστολή είναι ξεκάθαρη: να εξελιχθεί από τον κορυφαίο τηλεπικοινωνιακό πάροχο της χώρας σε έναν ψηφιακό ηγέτη στην Ευρώπη μέχρι το 2030.
Το 2024 έκλεισε με αξιοσημείωτα επιτεύγματα, αλλά και προκλήσεις. Ο ΟΤΕ πέτυχε:
- Αύξηση εσόδων σε κινητή τηλεφωνία, τηλεόραση και μη τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
- Ενίσχυση της αποδοτικότητας και οργανική ανάπτυξη κερδοφορίας.
- Επέκταση του FTTH δικτύου σε 1,7 εκατομμύρια νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
- Κάλυψη 99% του πληθυσμού με 5G και λειτουργία του 5G SA δικτύου στο 60% της χώρας.
Τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνουν την πρωτοκαθεδρία του ΟΤΕ στην ελληνική αγορά, ωστόσο, η διοίκηση δεν εφησυχάζει. Οι προκλήσεις που φέρνει το νέο ψηφιακό περιβάλλον απαιτούν ακόμα πιο ευέλικτη στρατηγική και δυναμική προσαρμογή στις τεχνολογικές εξελίξεις.
Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται σε τρία βασικά μέτωπα:
- Περαιτέρω ανάπτυξη των υποδομών FTTH και 5G.
- Δημιουργία πρόσθετης αξίας για τους πελάτες μέσα από ενισχυμένες υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, τηλεόρασης, ICT και μη τηλεπικοινωνιακών λύσεων.
- Ενίσχυση του brand Telekom, το οποίο είναι το Νο1 τηλεπικοινωνιακό brand παγκοσμίως και φιλοδοξεί να παίξει κεντρικό ρόλο στη στρατηγική του ΟΤΕ.
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην αξιοποίηση του 5G δικτύου για την αναβάθμιση των υπηρεσιών COSMOTE 5G WiFi, αυξάνοντας τη διαθεσιμότητα και τις ταχύτητες. Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει στην καινοτομία και στην ανάπτυξη νέων τεχνολογικών λύσεων, οι οποίες θα επιταχύνουν την ψηφιακή μετάβαση επιχειρήσεων και καταναλωτών.
Η εκδήλωση φιλοξένησε διακεκριμένους ομιλητές, οι οποίοι ανέλυσαν τις διεθνείς τάσεις της τεχνολογίας και της ηγεσίας:
- Keith Ferrazzi, best-selling συγγραφέας των New York Times, αναφέρθηκε στη σημασία της καινοτομίας μέσα από συνεργατικά μοντέλα.
- Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, πρόεδρος & CEO της Accenture για Ελλάδα και Βουλγαρία, μίλησε για τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων μέσω AI και data-driven στρατηγικών.
- Jan Hoffman, επικεφαλής του AI Competence Center της Telekom, ανέλυσε τις εξελίξεις στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη της αγοράς.
Στο τέλος της εκδήλωσης, ο Κώστας Νεμπής τόνισε τη σημασία της ομαδικότητας για την επιτυχία του ΟΤΕ:
“Δεν μας κάνει ομάδα το να ανήκουμε στο ίδιο τμήμα ή την ίδια Διεύθυνση. Μας ενώνει ο κοινός μας σκοπός: να φέρουμε την τεχνολογία πιο κοντά στους ανθρώπους, να δημιουργήσουμε νέες λύσεις και να καινοτομήσουμε. Η επιτυχία δεν έρχεται από προκαθορισμένες διαδρομές, αλλά από την ικανότητά μας να βλέπουμε τις συνδέσεις μεταξύ των πραγμάτων”.
Η στρατηγική του ΟΤΕ ξεπερνά πλέον τα ελληνικά σύνορα. Ο στόχος είναι σαφής: μέχρι το 2030, ο Όμιλος να κατακτήσει μία κορυφαία θέση στον ευρωπαϊκό ψηφιακό χάρτη.
Η πορεία έχει ήδη ξεκινήσει, και τα πρώτα βήματα δείχνουν ότι η εταιρεία δεν ακολουθεί απλώς τις εξελίξεις, αλλά τις διαμορφώνει. Το ερώτημα δεν είναι αν θα φτάσει στον στόχο της, αλλά πόσο γρήγορα.
Διαβάστε επίσης:
METLEN: Στον Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones Best-in-Class emerging markets για τρίτη συνεχή χρονιά