Το Mega επικράτησε σε τηλεθέαση στην κορύφωση της Μ.Εβδομάδας- Οι περισσότεροι έκαναν Πάσχα με τον ΣΚΑΪ
Σε μονοψήφια μερίδια τηλεθέασης κυμάνθηκαν οι επιδόσεις των καναλιών εθνικής εμβέλειας, στην πλειονότητά τους, καθώς η Nielsen κατέγραψε μετακίνηση τηλεθεατών προς άλλες επιλογές με ένταση κλιμακούμενη σταδιακά από τη Μ. Πέμπτη με αποκορύφωμα την Κυριακή του Πάσχα οπότε το μερίδιο των αποκαλούμενων «Others» διαμορφώθηκε στο 33,7%.
Ο σταθμός του Φαλήρου για πρώτη φορά έπειτα από αρκετό διάστημα είδε την απήχηση του να… εκτοξεύεται στο 13,1%. Τη Δευτέρα του Πάσχα τα σκήπτρα τηλεθέασης πέρασαν στον Alpha.
Διαβάστε επίσης:
Mega: Επεκτατικοί σχεδιασμοί από την μητρική Alter Ego Media σε υβριδική τηλεόραση, FM και eGaming
ΑΝΤ1: Δύο γνωστά από το παρελθόν πρόσωπα επιστρέφουν
ΗΠΑ: Έχασε τηλεθέαση η παραδοσιακή τηλεόραση – Κέρδισε ο κλάδος των υπηρεσιών streaming