Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Κατά την πασχαλινή περίοδο του 2025, οι καταναλωτές έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για τις online αγορές μέσω της πλατφόρμας της Skroutz, με αρκετά εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 6,53% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αυτή η αύξηση συνοδεύτηκε από μια εντυπωσιακή αύξηση στον παραγόμενο τζίρο των καταστημάτων που λειτουργούν μέσω της πλατφόρμας, ο οποίος αυξήθηκε κατά 22,8%, ενώ για τις αγορές μέσω του Skroutz app η αύξηση ήταν ακόμα μεγαλύτερη, φτάνοντας το 34%.
Αξιοσημείωτη ήταν επίσης η αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών, ο οποίος ανέβηκε κατά 15,3% σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα. Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στις παραγγελίες που έγιναν μέσω του Skroutz app, όπου ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε κατά 25,8%, κάτι που δείχνει τη συνεχιζόμενη προτίμηση των καταναλωτών στις αγορές εν κινήσει.
Φέτος, οι καταναλωτές φαίνεται πως επέλεξαν να κάνουν τα online ψώνια τους νωρίτερα, με την Τετάρτη πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα να καταγράφει το μεγαλύτερο ποσοστό παραγγελιών (53%). Σε αντίθεση με το 2024, όταν η πλειονότητα των παραγγελιών έγινε τη Μεγάλη Δευτέρα, φέτος υπήρξε έντονη προτίμηση για την αγορά προϊόντων λίγες μέρες νωρίτερα. Παρά το γεγονός ότι οι αγορές τελευταίας στιγμής μειώθηκαν, οι παραγγελίες μέσω της Express Παράδοσης παρουσίασαν αύξηση 2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αποδεικνύοντας την προτίμηση για γρήγορες παραδόσεις.
Στους τρόπους πληρωμής, οι καταναλωτές έδειξαν προτίμηση στο πρόγραμμα “Δόσεις για όλους”, το οποίο προσφέρει ευκολίες πληρωμής για παραγγελίες άνω των 165€, ενώ οι πληρωμές μέσω ψηφιακών πορτοφολιών, όπως το Google Pay και το Apple Pay, παρουσίασαν αυξήσεις. Οι καταναλωτές που χρησιμοποίησαν το Google Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας περίπου 51 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ εκείνοι που επέλεξαν το Apple Pay είχαν κατά μέσο όρο αγορές 54 ευρώ.
Όσον αφορά τις παραδόσεις, τα δεδομένα καταδεικνύουν την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για εύκολες και γρήγορες επιλογές. Το ποσοστό των παραγγελιών που παραδόθηκαν μέσω Skroutz Point αυξήθηκε στο 42%, ενώ η υπηρεσία Last Mile κατέγραψε αύξηση 30% στον αριθμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2024, φτάνοντας το 55% του συνόλου των παραγγελιών. Παράλληλα, οι αποστολές από τις αποθήκες της Skroutz παρουσίασαν αύξηση 62% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων για το Πάσχα του 2025 περιλάμβαναν τα sneakers, τα οποία σημείωσαν αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 33,82%, ενώ οι πασχαλινές λαμπάδες ακολούθησαν με αύξηση 26%. Ανάμεσα στις άλλες δημοφιλείς κατηγορίες περιλαμβάνονται τα ειδικά συμπληρώματα διατροφής, οι ανδρικές μπλούζες, τα κινητά τηλέφωνα, οι κρέμες προσώπου, τα αντηλιακά και τα σαμπουάν.
Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν την ισχυρή δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και τη συνεχιζόμενη αύξηση της προτίμησης των καταναλωτών για online αγορές, με τα χαρακτηριστικά της εύκολης και γρήγορης παράδοσης να αποτελούν έναν από τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας της πλατφόρμας Skroutz.
Διαβάστε επίσης:
Τη δημιουργία τριών φωτοβολταϊκών πάρκων στη νοτιοδυτική Ρουμανία από την Ameresco Sunel Energy
Οριστική συμφωνία πώλησης της TBI Bank στην Advent International: Στρατηγική ανάπτυξης για το μέλλον
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.