ΟΛΜΕ: «Προκλητική και απαράδεκτη επίθεση στον κλάδο των εκπαιδευτικών»
Στις δηλώσεις του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, περί αξιολόγησης κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας, απάντησε η ΟΛΜΕ, τονίζοντας ότι «στο δημόσιο σχολείο έχουν θέση όσοι και όσες το στηρίζουν καθημερινά, με αυταπάρνηση, παρά τις δυσκολίες και τις ελλείψεις – και αυτοί/ες είναι οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι/ες είναι μακράν ο πιο προσοντούχος κλάδος της χώρας και προσλαμβάνονται με απόλυτη αξιοκρατία και όχι με κριτήρια κοινωνικών φρονημάτων».
«Είναι προφανές ότι ο στόχος της αξιολόγησης δεν είναι η βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά η μετακύλιση των τεράστιων ευθυνών της κυβέρνησης για τα οξυμένα προβλήματα των σχολείων στις πλάτες της εκπαιδευτικής κοινότητας και η ‘αποδέσμευση’ του κράτους από την συνταγματική επιταγή για παροχή δημόσιας δωρεάν Παιδείας, προκειμένου να προωθηθούν περαιτέρω οι ιδιωτικοποιήσεις. Για αυτό η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει την απαράδεκτη υποχρηματοδότηση της Παιδείας, παρά την ‘ανάπτυξη’ και τα υπερπλεονάσματα που ευαγγελίζεται, και αρνείται να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα», προστίθεται.
Η ΟΛΜΕ στην ανακοίνωσή της κάνει λόγο, μεταξύ άλλων, για μεγάλο αριθμό αναπληρωτών καθηγητών που καλύπτουν πάγιες εκπαιδευτικές ανάγκες, για σοβαρά προβλήματα υποδομών στα σχολεία –αναφέροντας ότι για περίπου 5% των σχολικών μονάδων προβλέπεται η ένταξη σε προγράμματα κτιριακής αναβάθμισης, για πολυπληθή τμήματα λόγω της αύξησης του αριθμού μαθητών/τριών ανά τμήμα και των συγχωνεύσεων και για εγκατάλειψη της Ειδικής Αγωγής.
«Αν ενδιαφέρεται ο κ. Μητσοτάκης για την βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, των σχολείων και των εκπαιδευτικών, τον πληροφορούμε ότι η ΟΛΜΕ έχει προτάσεις για όλα τα φλέγοντα προβλήματα, αλλά τα τελευταία χρόνια οι υπουργοί Παιδείας απαξιούν ακόμη και να συναντήσουν τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες», καταλήγει η ΟΛΜΕ στην ανακοίνωσή της.
Διαβάστε επίσης:
Μαραθώνας: Φορτηγό ξέφυγε από την πορεία του και παρέσυρε μαθητή που στεκόταν σε στάση λεωφορείου