search
ΚΥΡΙΑΚΗ 03.08.2025 00:04
MENU CLOSE

ΜΜΕ ΗΠΑ: Νέο πεδίο διένεξης τα νυχτερινά τοκ σόου των καναλιών για τον Ντόναλντ Τραμπ

22.07.2025 15:37
donald_trump_new_246

Η ανακοίνωση του CBS προ ημερών να κόψει το περίφημο και εξαιρετικά επιτυχημένο «The Late show with Stephen Colbert» φαίνεται να είναι προανάκρουσμα νέου πεδίου διένεξης του προέδρου Ντόναλντ Τράμπ με τα τηλεοπτικά δίκτυα. Το νέο «πεδίο μάχης» αποτελούν τα βραδινά τοκ σόου ιδίως εκείνα από τα οποία οι παρουσιαστές τους κάνουν καυστική πολιτική σάτιρα.

Το CBS γνωστοποιώντας την απόφαση του να σταματήσει το «The Late Show», τον Μάιο του 2026, έπειτα από 33 χρόνια, την έλαβε επικαλούμενο οικονομικές περικοπές. Ωστόσο διάχυτη είναι η φημολογία πως το κόψιμο του προγράμματος είναι «δάκτυλος» Τράμπ. Η φημολογία ενισχύεται από το γεγονός ότι ο ισχυρός άνδρας της Skydance Media, Ντέιβιντ Έλισον, η οποία εξαγοράζει την Paramount Global, μητρική του CBS, είναι φίλος του αμερικανού Προέδρου.

Εκτός αυτού, ψιθυρίζεται στην αμερικανική μιντιακή πιάτσα ότι η κατάργηση της δημοφιλούς εκπομπής του Κολμπερτ μόνον συμπτωματική δεν είναι καθώς αρχές Ιουλίου το δίκτυο ήρθε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τον Τράμπ, ο οποίος είχε καταθέσει αγωγή σε βάρος του σταθμού αξιώνοντας 20 δισ. δολάρια.

Στο μεταξύ ο Αμερικανός Πρόεδρος από το Truth social σχολίασε την είδηση ποστάροντας «λατρεύω το γεγονός ότι απολύθηκε. Το ταλέντο του ήταν ακόμη λιγότερο από τα νούμερά του», σημειώνοντας με νόημα «ακούω ότι σειρά έχει ο Τζίμι Κιμελ. Αυτός έχει ακόμα λιγότερο ταλέντο από τον Κόλμπερτ». Η «μπάλα» πήρε και τον Τζίμι Φάλον.

Ο Κόλμπερτ «δεν το άφησε να πέσει κάτω». Από την εκπομπή του «ευχήθηκε» στον Τράμπ

Εν τω μεταξύ οι εκπομπές που «έβαλε στο μάτι» ο Πρόεδρος Τράμπ είναι χρυσοφόρες για τα κανάλια που τις έχουν. Τα βραδινά τοκ σόου που βγαίνουν στον «αέρα» από τις 23.15 κι έπειτα απέφεραν συνολικά διαφημιστικά έσοδα 185 εκατ. δολαρίων στην διάρκεια της περσινής αμερικανικής τηλεοπτικής σεζόν (21 Ιουλίου 2024- 20 Ιουλίου 2025) και ήταν αυξημένα κατά 6% σε σχέση με την προπέρσινη σεζόν- τα περισσότερα από αυτά προήλθαν από την εκπομπή «The Tonight Show» του ΤζίμιΦάλον σύμφωνα με στοιχεία της EDO Ad EnGage, όπως σημειώνει το Media Post.

Το «The Late Show with Stephen Colbert» εκτιμάται επίσης ότι έφερε  59,9 εκατ. δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα στο CBS- μειωμένα κατά 2% σε σχέση με πέρυσι- με το «Jimmy Kimmel Live!» του ABC να φτάνει τα 46 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 16% σε σχέση με πέρυσι. Όπως και να έχει «ψίχουλα» δεν  τα λες.

Διαβάστε επίσης:

Μηνάς Παπάζογλου: Πέθανε ένας σπουδαίος της δημοσιογραφίας

Alpha: «Ήρθε κι έδεσε» με τον καύσωνα εκπομπή για τον καιρό σε καθημερινή βάση – Συχνές ενημερώσεις

Ειδήσεις και επαναλήψεις σειρών τα δημοφιλέστερα προγράμματα του Σαββατοκύριακου

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 02.08.2025 23:54