ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28.11.2025 12:00
MENU CLOSE

Προς δημιουργία μητρώου πολιτικών διαφημίσεων

28.11.2025 10:11

Ο Κανονισμός (ΕΕ) 2024/900 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (13ης Μαρτίου 2024), σχετικά με τη διαφάνεια και τη στόχευση της πολιτικής διαφημιστικής προβολής, βαίνει προς ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία.

Ειδικότερα, δημιουργείται ένα ενιαίο, δημόσιο μητρώο πολιτικών διαφημίσεων, το οποίο θα είναι προσβάσιμο σε όλους τους πολίτες. Μέσω αυτού, θα είναι δυνατή η συγκεντρωτική αναζήτηση όλων των πολιτικών διαφημίσεων και των σχετικών δαπανών ενός κόμματος ή ενός υποψηφίου. Το μητρώο θα περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες, όπως την ταυτότητα του αναδόχου ή του χορηγού της διαφήμισης, το ποσό της δαπάνης, την περίοδο προβολής, τα μέσα διάδοσης, τα κριτήρια στόχευσης του κοινού.

Ο Κανονισμός επεκτείνει τις υποχρεώσεις διαφάνειας και σε παρόχους πολιτικής διαφήμισης εκτός ΕΕ, εφόσον οι διαφημίσεις τους απευθύνονται σε πολίτες της ΕΕ. Οι πάροχοι αυτοί υποχρεούνται να εγγράφονται στο ευρωπαϊκό μητρώο πολιτικής διαφήμισης, να δηλώνουν τα στοιχεία των διαφημίσεων που προβάλλουν εντός ΕΕ και να παρέχουν τις ίδιες πληροφορίες διαφάνειας με τους ευρωπαϊκούς παρόχους.

Διαβάστε επίσης

Το θεαματικό ματς Ολυμπιακός – Ρεάλ Μαδρίτης είχε την υψηλότερη τηλεθέαση της περασμένης ημέρας (26/11)

Επτά γκολ έστειλαν, κατά βάση, το Mega στην κορυφή της τηλεθέασης την Τετάρτη (26/11)

H κακοκαιρία Adel «χτύπησε» την ΕΡΤ – Αποκαταστάθηκε η λειτουργία στο κέντρο εκπομπής Ακαρνανικών

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28.11.2025 11:53
Exit mobile version