search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 07:16
MENU CLOSE

94,97 εκατ. ευρώ κατέβαλε σε ασφαλισμένους η INTERAMERICAN κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2015

23.06.2015 13:56
94,97 εκατ. ευρώ κατέβαλε σε ασφαλισμένους η INTERAMERICAN κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2015 - Media

Στα 94,97 εκατ. ευρώ έφθασαν οι καταβολές της INTERAMERICAN σε ασφαλισμένους της και τρίτους δικαιούχους κατά το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2015, σε σύνολο 124.475 περιπτώσεων. 

 

Στα 94,97 εκατ. ευρώ έφθασαν οι καταβολές της INTERAMERICAN σε ασφαλισμένους της και τρίτους δικαιούχους κατά το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2015, σε σύνολο 124.475 περιπτώσεων. Η εταιρεία έχει απλοποιήσει και τυποποιήσει εντυπωσιακά τις διαδικασίες πληρωμής των υποχρεώσεών της, κυρίως χάρη στην αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας και τη χρήση εργαλείων αυτοματικής διαχείρισης ζημιών.

Ανά τομέα δραστηριότητας, έως και τον Μάιο η εταιρεία στον κλάδο ασφαλίσεων ζωής κατέβαλε 33,86 εκατ. ευρώ σε 10.070 περιπτώσεις πληρώνοντας, μεταξύ άλλων, για 4.074 λήξεις συμβολαίων και 197 θανάτους, καθώς και για μόνιμες και πρόσκαιρες ανικανότητες και εξαγορές. Στον τομέα της υγείας, το συνολικό ποσόν έφθασε στα 22,45 εκατ. σε 65.535 περιπτώσεις. Τα συμβόλαια Medisystem είχαν αποζημιώσεις 15,04 εκατ. (ιατρικές επισκέψεις, διαγνωστικά, νοσηλείες), ενώ για νοσοκομειακά και επιδοματικά προγράμματα καταβλήθηκαν 7,41 εκατ. ευρώ. Στις ιδιόκτητες υποδομές της εταιρείας –το πολυϊατρείο MEDIFIRST και την ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC– καταγράφηκαν για κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις, κατά το πεντάμηνο, 23.196 επισκέψεις.

Στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων η INTERAMERICAN πλήρωσε 28,82 εκατ. σε 24.362 περιστατικά αποζημιώσεων για κατοικίες – επιχειρήσεις, ζημιές αυτοκινήτων, αστική ευθύνη έναντι τρίτων και κάλυψη με νομική προστασία. Στις ομαδικές ασφαλίσεις για συμβόλαια ζωής και ζημιών, Medisystem και συνταξιοδοτικά, οι καταβολές έφθασαν στα 9,84 εκατ. σε 24.508 περιπτώσεις.

Η ποιότητα διαχείρισης της σχέσης της εταιρείας με τους πελάτες της και η αποζημιωτική συνέπεια αντικατοπτρίζεται στην έρευνα ικανοποίησης πελατών, που διενεργήθηκε τον Νοέμβριο 2014. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, ικανοποίηση δηλώνει το 87% των πελατών έναντι μέσου όρου της ασφαλιστικής αγοράς 73%. Αναλόγως υψηλή είναι η ικανοποίηση πελατών που έκαναν χρήση ειδικότερα στην υγεία (87%) και στο αυτοκίνητο (88%). Όσον αφορά στις υπηρεσίες ασφαλιστικής–συμβουλευτικής υποστήριξης από τους συνεργάτες του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας (δικτύου agency), η ικανοποίηση των ασφαλισμένων ανέρχεται στο 93%.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 07:15