Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Τόσο το GNTM του Star όσο και οι Άγριες Μέλισσες του ΑΝΤ1 αποτελούν δυο από τα πιο αγαπημένα προγράμματα του τηλεοπτικού κοινού.
Ωστόσο, το ριάλιτι μόδας φαίνεται ότι έχει βρει το «μυστικό» για να κρατά αφοσιωμένο το κοινό του, με τις δύσκολες δοκιμασίες που τα μοντέλα καλούνται να βγάλουν εις πέρας επιτυχώς προκειμένου να παραμείνουν στον διαγωνισμό.
Ο μαινόμενος ταύρος λοιπόν, πάνω στον οποίο τα μοντέλα έπρεπε να ποζάρουν τράβηξε την προσοχή των τηλεθεατών με το ριάλιτι να αγγίζει σε τέταρτο και το 40% του τηλεοπτικού κοινού. Ακολούθησαν οι «Άγριες Μάλισσες» με το 28% ενώ τα νούμερα για τις σειρές «Έρωτας Μετά» και «8 Λέξεις» μετά βίας ξεπέρασαν το 11%.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.