28/02/2020 12:44:12

Η ιστορία πίσω από το logo της Columbia Pictures (Photos)

Η ιστορία πίσω από το logo της Columbia Pictures (Photos) - Media

 

Η Columbia Pictures είναι ένα από τα παλιότερα και πιο γνωστά στούντιο του Χόλιγουντ, με πολλές ταινίες στο ενεργητικό της, όπως οι Ghostbusters, το Karate Kid, o Spiderman και πολλές άλλες.

Το λογότυπό της έχει αλλάξει συνολικά πέντε φορές από το 1924, διατηρώντας πάντα το μοτίβο μιας δυναμικής γυναίκας, της Lady Columbia, ως προσωποποίηση των Ηνωμένων Πολιτειών.

Αρχικά, στο λογότυπο εμφανιζόταν μια Ρωμαία πολεμίστρια με μια ασπίδα και ένα κλαδί σιταριού, ενώ το 1928 μετατράπηκε σε μια γυναίκα τυλιγμένη με μια αμερικανική σημαία που κρατάει έναν πυρσό. Έως και το 1992, οι βερσιόν που χρησιμοποιήθηκαν ήταν πανομοιότυπες με αυτή του 1928.

Το σημερινό λογότυπο δημιουργήθηκε το 1992 και είναι και αυτό βασισμένο σε εκείνο του 1928. Το μοντέλο πίσω από τη διάσημη φιγούρα είναι η τότε 28χρονη Τζέννυ Τζόζεφ, την οποία προσέλαβε ο καλλιτέχνης Μάικ Ντίας για να δημιουργήσει τον πίνακα που έμελλε να γίνει η γνωστή εικόνα της Columbia Pictures τα τελευταία σχεδόν 30 χρόνια.

Η φωτογράφηση κράτησε 4 ώρες και έγινε στο διαμέρισμά της στη Νέα Ορλεάνη, που μετατράπηκε σε αυτοσχέδιο στούντιο, με φόντο τις σκοτεινές κουρτίνες του σαλονιού της.

Η Τζόζεφ τυλίχτηκε με ένα σεντόνι και κράτησε ψηλά ένα απλό πορτατίφ, ανάβοντας τη λάμπα για να μοιάζει με την αναμμένη δάδα των παλιότερων λογότυπων. Αυτή τη φορά, όμως, η Lady Columbia δε φορούσε την αμερικανική σημαία, καθώς σύμφωνα με νόμο των ΗΠΑ που είχε μόλις ψηφιστεί, το να φοράει κανείς την σημαία των ΗΠΑ είναι παράνομο. Έτσι, η σημαία αντικαταστάθηκε από ένα μπλε πανί.

Όπως έχει δηλώσει η ίδια σε συνέντευξή της, αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που πόζαρε ως μοντέλο και δεν περίμενε ποτέ ότι το πρόσωπό της θα έφτανε μέχρι τη μεγάλη οθόνη, έστω και ζωγραφισμένο, να υποδέχεται χιλιάδες θεατές στις ταινίες της Columbia Pictures.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.