Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σάρκα και οστά φαίνεται ότι παίρνει μέρα με τη μέρα η νέα στρατηγική του ΠΑΣΟΚ στα Social Media.
Όπως είχε γράψει το topontiki.gr στην Χαριλάου Τρικούπη θέλουν να χτίσουν μία «διαφορετική» επικοινωνία για τους νέους (ηλικιακά) υποστηρικτές του κόμματος.
Οι έρευνες δείχνουν ότι το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει πολύ καλά ποσοστά στις θετικές γνώμες στις ηλικίες 17-24. Γι’ αυτό το λόγο συνεργάτες του Νίκου Ανδρουλάκη σκέφτονται να επικοινωνήσουν μία νέα «επιθετική καμπάνια» – μέσω των Social Media.
Η «επιθετική καμπάνια» θα έχει βίντεο από εκπομπές, memes, σχόλια στο διαδίκτυο αλλά και πολύ… Αντιπολίτευση. Θα προωθούνται τα νέα του κόμματος και οι θέσεις των βουλευτών έχοντας όμως μία νέα ματιά πιο φιλική στον χρήστη.
Την ίδια ώρα «τρέχει» κανονικά και το ειδησεογραφικό «Κεντροαριστερό» portal, το οποίο για τεχνικούς λόγους έχει καθυστερήσει. Είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρο πως το ΠΑΣΟΚ θέλει να αποκτήσει φωνή όπου μπορεί.
Διαβάστε επίσης:
ΠΑΣΟΚ: Ποιους συμβουλεύεται ο Ανδρουλάκης για οικονομία και ενεργειακή κρίση
Η «ανεξάρτητη» Μπακαδήμα δείχνει το ταλέντό της στο τραγούδι (Video)
Η «χρυσή πεντάδα» του Νίκου Ανδρουλάκη
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.