Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Δύο μήνες μετά την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη και με τον σιδηρόδρομο να είναι ξανά σε λειτουργία, τα σοβαρά κενά ασφαλείας φαίνεται πως παραμένουν.
Παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις ότι τα τρένα θα μπουν ξανά στις ράγες μόνο όταν θα υπάρχει 100% ασφάλεια, δεκάδες είναι οι αφύλακτες δεκάδες ισόπεδες διαβάσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς δεν λειτουργούν τα συστήματα που ρίχνουν τις μπάρες.
Σε αυτήν την καταγγελία προχώρησε, με ανάρτησή του, ο πρόεδρος του Σωματείου των Μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας. «Δεν λειτουργεί – Δεν φυλάσσεται. 3 Μαΐου 2023. 63 μέρες μετά τα Τέμπη. Αυτοί είναι. Κροκοδείλια δάκρυα, επικοινωνιακά σώου και στείλε τον λογαριασμό στους εργαζόμενους» γράφει χαρακτηριστικά στο Facebook.
Μάλιστα, συνοδεύει την ανάρτηση με φωτογραφία από έγγραφο του Γραφείου Κίνησης του ΟΣΕ, το οποίο αποστέλλεται προς ενημέρωση στους μηχανοδηγούς.
Στο συγκεκριμένο έγγραφο, με σημερινή ημερομηνία (3/5) προς την αμαξοστοιχία με αριθμό 93652, ο μηχανοδηγός ενημερώνεται ότι στη διαδρομή του θα βρει ούτε μία, ούτε δύο, αλλά δέκα ισόπεδες διαβάσεις, που δεν φυλάσσονται και στις οποίες δεν λειτουργούν τα αυτόματα συστήματα που ρίχνουν τις μπάρες, ανάβουν τους φωτεινούς σηματοδότες και εκπέμπουν ηχητικό προειδοποιητικό σήμα.
Διαβάστε επίσης:
Kλιματική αλλαγή: Ο Απρίλιος ήταν ο ψυχρότερος των τελευταίων 14 ετών (Χάρτης)
ΚΟΚ: Τι πρόστιμο πληρώνεις εάν… πίνεις νερό ενώ οδηγείς
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.