Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Βουτιά θανάτου έκανε ένας άγνωστος άνδρας από το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο το Icon of the Seas της Royal Caribbean, λίγη ώρα αφού ξεκίνησε από την Φλόριντα το ταξίδι του την Κυριακή.
Τα πλάνα από τη μεγάλη επιχείρηση διάσωσης που στήθηκε κάνουν τον γύρο του διαδικτύου.
Ο άγνωστος άνδρας έκανε «βουτιά θανάτου» από το 20 μέτρων, κρουαζιερόπλοιο, λίγο αφότου αυτό είχε σαλπάρει από τη Φλόριντα την Κυριακή.
Ήταν η πρώτη νύχτα ενός εβδομαδιαίου ταξιδιού με προορισμό την Ονδούρα.
«Το πλήρωμα του πλοίου ειδοποίησε αμέσως την Ακτοφυλακή των ΗΠΑ και ξεκίνησε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης», δήλωσε η Royal Caribbean στην DailyMail.com.
«Η Ομάδα υποστήριξης παρέχει είναι άμεσα στο πλευρό των συγγενών, σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Για την προστασία των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη και της οικογένειάς του, δεν μπορούμε να αναφέρουμε περισσότερα».
Το θεαματικό κρουζιερόπλοιο της Royal Carribean με 20 ορόφους είναι στην ουσία μία μικρή πλωτή πολιτεία 8.000 ατόμων (!) αφού θα μεταφέρει 5.610 επιβάτες και 2.350 μέλη πληρώματος.
Το Icon Of The Seas είναι 5 φορές μεγαλύτερο και βαρύτερο από τον Τιτανικό, βάρους 250.800 τόνων, ενώ ο Τιτανικός ζύγιζε 50.210 τόνους.
Το πλοίο είναι κατασκευασμένο για να λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το οποίο καίγεται πιο καθαρά από τα παραδοσιακά καύσιμα πλοίων, αλλά εγκυμονεί μεγαλύτερους κινδύνους για τις εκπομπές μεθανίου. Οι περιβαλλοντικές ομάδες λένε ότι η διαρροή μεθανίου από τους κινητήρες του πλοίου αποτελεί κίνδυνο για το κλίμα λόγω των βραχυπρόθεσμων επιβλαβών συνεπειών του. «Είναι ένα βήμα προς τη λάθος κατεύθυνση», δήλωσε ο Μπράιαν Κόμερ, διευθυντής του Θαλάσσιου Προγράμματος στο Διεθνές Συμβούλιο για Καθαρές Μεταφορές (ICCT).
«Θα εκτιμούσαμε ότι η χρήση LNG ως θαλάσσιου καυσίμου εκπέμπει πάνω από 120% περισσότερες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου στον κύκλο ζωής από ό,τι το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων», είπε. Όσον αφορά τις επιπτώσεις της θέρμανσης, το μεθάνιο είναι 80 φορές πιο επιβλαβές σε 20 χρόνια από το διοξείδιο του άνθρακα, καθιστώντας τη μείωση αυτών των εκπομπών το «κλειδί» για τη συγκράτηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Κρουαζιερόπλοια όπως το Icon of the Seas χρησιμοποιούν κινητήρες χαμηλής πίεσης, διπλού καυσίμου που διαρρέουν μεθάνιο στην ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας καύσης, γνωστή ως «ολίσθηση μεθανίου», σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου.
Η Royal Caribbean αναφέρει ότι το νέο της πλοίο είναι 24% πιο αποδοτικό όσον αφορά τις εκπομπές άνθρακα από ό,τι απαιτεί η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή ναυτιλίας, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO).
Από τα 54 πλοία που θα παραγγελθούν από τον Ιανουάριο του 2024 έως τον Δεκέμβριο του 2028, το 63% αναμένεται να τροφοδοτείται με LNG, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Κρουαζιερόπλοιων. Επί του παρόντος, περίπου το 6% των 300 κρουαζιερόπλοιων που ταξιδεύουν τροφοδοτούνται με LNG.
Τα νεότερα κρουαζιερόπλοια σχεδιάζονται για να λειτουργούν με παραδοσιακό ναυτιλιακό πετρέλαιο, LNG ή εναλλακτικές λύσεις, όπως το βιολογικό LNG, που αντιπροσωπεύουν μόνο ένα κλάσμα της κατανάλωσης καυσίμων στις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
Μπορέλ: Απόλυτα λογική η πρωτοβουλία Μητσοτάκη -Τουσκ για κοινή ευρωπαϊκή αντιπυραυλική ασπίδα
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.