Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Αν και κάποια από τα αγωνίσματα μεταλλίων στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού διαρκούσαν κάποια δευτερόλεπτα, ιδίως στον στίβο και στην κολύμβηση, η τηλεθέαση που σημειωνόταν σε αυτά εξακολουθούσε να παραμένει σε υψηλά επίπεδα για αρκετή ώρα ύστερα από την ολοκλήρωση τους, σύμφωνα με έρευνα.
Για παράδειγμα, το διαφημιστικό διάλειμμα μια ώρα μετά τον τελικό των 100μ. γυναικών (το Χρυσό πήρε η Τζούλιεν Άλφρεντ από την Αγία Λουκία με 10,72 δευτερόλεπτα) συγκέντρωσε περισσότερους τηλεθεατές σε ορισμένα κοινά από ό,τι το διάλειμμα ακριβώς πριν από τον αγώνα.
Επίσης, ο τελικός στο αγώνισμα 100 μ. ανδρών, ο οποίος είχε διάρκεια κάτω από 10 δευτερόλεπτα (ο νικητήριος χρόνος ήταν στα μόλις 9,79 δευτερόλεπτα, από τον Αμερικανό σπρίντερ Νόα Λάιλς) εμφανίζεται να διατήρησε τον δείκτη τηλεθέαση σε ανοδική πορεία αρκετά μετά την ολοκλήρωση του αγωνίσματα, σύμφωνα με στοιχεία της της εξειδικευμένης εταιρείας διανομής στοχευμένων διαφημίσεων σε οπτικοακουστικό περιεχόμενο, Yospace με έδρα το Λονδίνο. Οι πανηγυρισμοί και η ανάλυση μετά τον αγώνα οδήγησαν σε σταθερή αύξηση του αριθμού των τηλεθεατών για πάνω από μία ώρα.
Επίσης ανάλογα τις συμμετοχές, καταγράφηκε αύξηση τηλεθέασης και ανά γεωγραφικές περιοχές – χώρες. Για παράδειγμα ο τελικός 200μ. αδρών σημείωσε αύξηση τηλεθέασης κατά 30% σε χώρες που είχαν αθλητή στο αγώνισμα.
Ακόμα και νεοφανή – περιφερειακά αγωνίσματα, που δεν συγκαταλέγονται στα κλασικά των Ο.Α. και τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις μεταδόθηκαν από pop up κανάλια, είχαν απρόσμενα αυξημένη τηλεθέαση. Κάτι τέτοιο συνέβη με τον τελικό του Kayak Cross (γνωστό και ως Xtreme Kayak). Διήρκεσε μόλις 1 λεπτό και 15 δεύτερα αλλά προκάλεσε αύξηση τηλεθέασης ακόμα και 8% σε ορισμένα κοινά.
Η κούρσα του Λεόν Μαρσάν στον τελικό 200μ. πεταλούδας προκάλεσε αύξηση 14,7% στις προβολές διαφημίσεις σε ορισμένες χώρες. Η Yospace εξηγεί πως οι τηλεθεατές παρέμειναν συγκεντρωμένοι στην τηλεοπτική μετάδοση από τον υγρό στίβο για το επόμενο δίωρο καθώς το δεύτερο χρυσό μετάλλιο του Γάλλου Ολυμπιονίκη, το ίδιο βράδυ, «ανέδειξε» το δημοφιλέστερο διαφημιστικό σποτ της ημέρας, προκαλώντας αύξηση στην τηλεθέαση των διαφημιστικών διαλλειμάτων κατά 15% σε ορισμένες χώρες.
Διαβάστε επίσης:
ΕΣΗΕΑ: Νέα 24ωρη απεργία στον Ρ/Σ 105,5 ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ
«Emily in Paris»: «Δίχασε» ο πολυαναμενόμενος τέταρτος κύκλος της σειράς
«Μάχες» με ριάλιτι και μουσικοχορευτικά σόου τη νέα σεζόν στα κανάλια
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.