Austriacard: Επενδύει στο R&D και στοχευμένες εξαγορές – Σχέδια περαιτέρω ανάπτυξης σε Δυτ. Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή
Στην έρευνα και ανάπτυξη και σε στοχευμένες συγχωνεύσεις και εξαγορές που θα συμπληρώσουν τις δυνατότητές της θα συνεχίσει να επενδύει η AUSTRIACARD HOLDINGS, ιδίως στον τομέα των ψηφιακών λύσεων νέας γενιάς με αιχμή την τεχνολογία.
Ταυτόχρονα επενδύει δυναμικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην τεχνητή νοημοσύνη. Με την πλατφόρμα GaiaB και την προσήλωσή της στο Agentic AI, η AUSTRIACARD δημιουργεί τεχνολογίες στην αιχμή του μέλλοντος ενισχύοντας την αποδοτικότητα, την ασφάλεια και την καινοτομία των πελατών της.
Παράλληλα η εταιρεία παραμένει απόλυτα ισχυρή στο παραδοσιακό της αντικείμενο, Identity & Payment Solutions, με ισχυρή διεθνή πελατειακή βάση και παρουσία σε αγορές με υψηλό δυναμισμό — από την Ευρώπη μέχρι τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Είναι μια εταιρεία που εξελίσσεται με συνέπεια και ισορροπία και επενδύει στη διαμόρφωση της «επόμενη μέρας» της εφαρμοσμένης τεχνολογίας στην Ευρώπη, αλλά και πέρα απ’ αυτήν.
Πιο συγκεκριμένα:
• Από το 2019 έχει καταγράψει θεαματική αύξηση εσόδων κατά 185%, φτάνοντας στα €385,3 εκατ. το 2024, ενώ το EBITDA έχει υπερτετραπλασιαστεί και έχει φτάσει τα €54,9 εκατ.
• Τα Καθαρά κέρδη +16,6% και ανήλθαν στα 19,8 εκατ. Ευρώ. Αυτά δεν είναι απλώς αριθμοί — είναι αποτέλεσμα σταθερής στρατηγικής και επιτυχημένης υλοποίησης.
• Η απόδοση του τομέα Digital Transformation Technologies (+70,6%) και του Document Lifecycle Management (+20,3%) αποτυπώνει την επιτυχημένη και αποδοτική στροφή σε πιο σύνθετες, τεχνολογικά απαιτητικές λύσεις.
• Ο τομέας Identity & Payment Solutions είναι ο ισχυρός κορμός της. Με 222,7 εκατ. ευρώ έσοδα, παραμένει λύση εμπιστοσύνης, με ισχυρό πελατολόγιο (Fintech,Τραπεζικοί Οργανισμοί, Δημόσιο) και μερίδιο 51% στις κάρτες των Challenger banks σε όλη την Ευρώπη και 10% στην B. Αμερική.
• Στην καρδιά της στρατηγικής εξέλιξης βρίσκεται η Agentic AI πλατφόρμα, GaiaB, μια τεχνολογία που δεν ‘υπόσχεται’ αλλά ήδη ‘παράγει’ αποτελέσματα.
• Επένδυσε στην απόκτηση του 100% των μετοχών της e-commerce monitoring GmbH Αυστρία και 100% της LSTechLtd, UK.(σύνολο 2,4 εκατ. Ευρώ).
• Ως εταιρεία ξεκίνησε στην Ελλάδα (INFORM P LYKOS) και εξελίχθηκε σε μια εξωστρεφή και διεθνή εταιρεία. Η ελληνική αγορά αντιστοιχεί σε λιγότερο από το 12% του συνολικού της κύκλου εργασιών και μαζί με την Ρουμανία φτάνει το 33%. Με παρουσία σε 16 χώρες, 7 εργοστάσια παραγωγής και 8 κέντρα προσωποποίησης, η AUSTRIACARD λειτουργεί ως ένας πολυεθνικός όμιλος εφαρμοσμένης τεχνολογίας, με έδρα την Ευρώπη και βλέμμα στραμμένο στον κόσμο.
• [GaiaB & Agentic AI] Πρωτοποριακή αλλά και πλήρως αποδοτική «εδώ και τώρα» πλατφόρμα, με AI agents που συνεργάζονται, προσαρμόζονται και υποστηρίζουν κρίσιμες λειτουργίες — από AML monitoring μέχρι ECU για περιεχόμενο. Πλήρως GDPR-compliant, με έλεγχο των δεδομένων.
Διαβάστε επίσης:
Trade Estates: Αύξηση εσόδων κατά 73,1% και κερδών 75,2% το 2024 – Τα 6 υπό ανάπτυξη projects
PwC: Επιδόσεις ρεκόρ σε εξαγορές και συγχωνεύσεις στην Ελλάδα το 2024
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα ακινήτων Uniko από την Εθνική Τράπεζα