Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ένας φοιτητής πανεπιστημίου που ανέβηκε στο όρος Φούτζι χρειάστηκε να διασωθεί δύο φορές σε διάστημα τεσσάρων ημερών.
Ο 27χρονος Κινέζος φοιτητής που ζει στην Ιαπωνία σκαρφάλωσε στο ψηλότερο βουνό της χώρας εκτός της επίσημης περιόδου αναρρίχησης.
Την Τρίτη (22 Απριλίου), ο ορειβάτης δεν μπόρεσε να κατέβει το μονοπάτι επειδή έχασε τα κραμπόν του – μια μεταλλική πλάκα με αιχμές στερεωμένη σε μια μπότα για αναρρίχηση.
Ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα, ο ορειβάτης κατέληξε να επιστρέψει στο βουνό για να πάρει τα υπάρχοντα που άφησε πίσω του, μεταξύ των οποίων και το… τηλέφωνό του.
Σε αυτό το δεύτερο ταξίδι το Σάββατο (27 Απριλίου), χρειάστηκε να διασωθεί για άλλη μια φορά αφού υπέφερε τη νόσο υψομέτρου και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να αναρρώσει.
Αυτή η εποχή του χρόνου είναι εκτός της επίσημης περιόδου αναρρίχησης στο όρος Φούτζι λόγω των σκληρών συνθηκών, με όλα τα μονοπάτια προς την κορυφή να είναι κλειστά επί του παρόντος, μαζί με τις ιατρικές εγκαταστάσεις κατά μήκος των μονοπατιών, σύμφωνα με το Υπουργείο Περιβάλλοντος.
Για όσους θέλουν να τολμήσουν να ανέβουν στο βουνό, η αναρριχητική περίοδος ξεκινά επίσημα από τις αρχές Ιουλίου και διαρκεί μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, με πάνω από 220.000 άτομα να κάνουν το ταξίδι αυτούς τους μήνες του 2023.
Ως αποτέλεσμα των δύο διασώσεων, η αστυνομία της Σιζουόκα επανέλαβε τη συμβουλή να μην γίνεται αναρρίχηση στο όρος Φούτζι λόγω των απρόβλεπτων καιρικών συνθηκών, και αυτές οι συνθήκες το καθιστούν πιο δύσκολο για τους διασώστες.
Διαβάστε επίσης:
ReARM Europe: Aίτημα για ενεργοποίηση της εθνικής ρήτρας διαφυγής υπέβαλε η Γερμανία
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.