Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Και τα δύο PEUGEOT 9X8, έχοντας προκριθεί στην πρώτη δεκάδα μετά τις κατατακτήριες, αντάλλαξαν θέσεις κατά την πρώτη ώρα του αγώνα μετά από έντονες μάχες στην πίστα και επιδέξια οδήγηση από τον Paul di Resta (#93) και τον Loïc Duval (#94).
Οι στρατηγικές της ομάδας Peugeot TotalEnergies εκμεταλλεύτηκαν το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας (VSC) για να επισπεύσουν το δεύτερο pit stop, τοποθετώντας δύο νέα μέσης γόμας ελαστικά στο #93 και τέσσερα στο #94. Με φρέσκα ελαστικά, ο Paul και ο Loïc πίεσαν σκληρά παίρνοντας ρίσκα για να ανέβουν στην 3η και 4η θέση της γενικής κατάταξης.
Μετά από δυόμισι ώρες έντονου αγώνα, ο Paul και ο Loïc αντικαταστάθηκαν από τον Jean-Eric Vergne (#93) και τον Malthe Jakobsen (#94). Στα μισά της διαδρομής, το #94 εκμεταλλεύτηκε την παρουσία του Αυτοκινήτου Ασφαλείας (SC) για να μπει στα pit stop, ενώ το #93 δεν μπόρεσε να το κάνει και παρέμεινε στην πίστα, οδηγώντας τον αγώνα για δέκα γύρους. Παρά τις αποφασιστικές προσπάθειες των Jean-Eric Vergne και Mikkel Jensen, το #93 τελικά έχασε την ευκαιρία να τερματίσει στην πρώτη δεκάδα.
Λίγα λεπτά αργότερα, ενώ ο Malthe Jakobsen με το PEUGEOT #94 υπερασπιζόταν την 5η θέση, όταν ήρθε σε επαφή με ένα άλλο Hypercar και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πριν ο Stoffel Vandoorne προλάβει να το οδηγήσει.
Το αποτέλεσμα του 6ωρου αγώνα του Spa-Francorchamps δεν ήταν ισάξιο της δυναμικής της ομάδας Peugeot TotalEnergies, με το PEUGEOT 9X8 #93 να κατακτά την 11η θέση και το #94 να μην τερματίζει. Ωστόσο, υπάρχουν και θετικά στοιχεία ενόψει των 24 Ωρών του Le Mans, του επόμενου αγώνα του WEC. Το PEUGEOT 9X8 έδειξε ισχυρή απόδοση τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, κατακτώντας την πρώτη πεντάδα – ένα πολλά υποσχόμενο σημάδι για το Le Mans. Σε ένα μήνα, η ομάδα Peugeot TotalEnergies θα βρίσκεται στο Le Mans για την 93η έκδοση του πιο διάσημου αγώνα αντοχής στον κόσμο (14-15 Ιουνίου).
Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport
«Είναι ένα αναπάντεχο αποτέλεσμα, καθώς είχαμε τον ρυθμό για να τα πάμε πολύ καλύτερα, κάτι που δείξαμε στις κατατακτήριες και στην αρχή του αγώνα. Αποφασίσαμε να χωρίσουμε τις στρατηγικές των δύο μονοθεσίων στα μέσα του αγώνα για να καλύψουμε όλες τις επιλογές, αλλά δεν καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία του Αυτοκινήτου Ασφαλείας με το #93. Το #94 ήταν σε καλύτερη θέση, αλλά ενεπλάκη σε ένα ατύχημα στον αγώνα. Ένα εξάρτημα της ανάρτησης έσπασε μετά την επαφή με ένα άλλο μονοθέσιο. Το θετικό είναι ότι είχαμε καλό ρυθμό στις κατατακτήριες και κατά τη διάρκεια του αγώνα, μια δυνατότητα που θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε στο Le Mans».
Paul Di Resta (PEUGEOT #93)
«Είχα ένα αρκετά καλό διπλό stint, κερδίζοντας κάποιες θέσεις. Μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, τα Hypercars είχαν διαφορετικές στρατηγικές ελαστικών. Με τα δύο νέα μας ελαστικά -νομίζω ότι ήταν η σωστή απόφαση- καταφέραμε να επωφεληθούμε από αυτό και ήταν υπέροχο που παλέψαμε με τους πρωτοπόρους».
Loïc Duval (PEUGEOT 9X8 #94)
«Είχα μια καλή εκκίνηση, αλλά το πρώτο μου stint ήταν απογοητευτικό επειδή συνέχιζα να πιάνω αυτοκίνητα της κατηγορίας GT στα χειρότερα σημεία για προσπεράσεις. Στο δεύτερο, μικρότερο stint μου, ένιωσα τα ελαστικά να φθείρονται. Τέλος, στο τελευταίο μου stint, είχαμε καλό ρυθμό με τα νέα ελαστικά. Νομίζω ότι ήταν η σωστή στρατηγική. Είναι κρίμα που πήραμε ποινή πέντε δευτερολέπτων. Σε κάθε περίπτωση, ήταν ωραίο να παλεύουμε για τις εμπρός θέσεις».
Malthe Jakobsen (PEUGEOT 9X8 #94)
«Δυστυχώς, αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε ενώ είχαμε έναν δυνατό αγώνα. Στην επανεκκίνηση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, υπερασπιζόμουν την 5η θέση από την BMW #20. Στην στροφή 5, είχαμε μια επαφή και ένα κομμάτι της αριστερής πίσω ανάρτησης έσπασε. Κατάφερα και επέστρεψα στα pits, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα περισσότερο. Λυπάμαι πολύ για την ομάδα, η οποία άξιζε ένα βάθρο σε αυτό τον αγώνα».
Διαβάστε επίσης:
Από 1η Ιουνίου υποχρεωτική η ασφάλιση των οχημάτων για φυσικές καταστροφές – Τι πρέπει να γνωρίζουμε
H Audi ετοιμάζεται να «τρέξει» στη Formula 1
Polo: Η ιστορία του αγαπημένου μικρού της Volkswagen – Από την 1η μέχρι την 6η γενιά
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.