Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Τα SUV που κυκλοφορούν στους δρόμους τείνουν να γίνονται όλο και μεγαλύτερα, με αποτέλεσμα να βάζουν σε μεγαλύτερο κίνδυνο τους λοιπούς χρήστες.
Ενώ η καλή ορατότητα θα έπρεπε να είναι ένα από τα πιο βασικά προτερήματα ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου, οι κατασκευαστές φαίνεται πως κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση, μειώνοντας αισθητά την ορατότητα του οδηγού, με αποτέλεσμα να την πληρώνουν οι πεζοί και οι ποδηλάτες.
Η νέα έρευνα του Ινστιτούτου Ασφάλειας στους Αυτοκινητόδρομους (IIHS) δείχνει ότι η ορατότητα σε ακτίνα 10 μέτρων έχει πέσει κατά 58% όταν συγκρίνουμε νέα SUV με αυτά που κυκλοφόρησαν στα τέλη της δεκαετίας του ΄90.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr
Διαβάστε επίσης:
Ταξίδι με αυτοκίνητο: Τι έγγραφα πρέπει να έχω μαζί μου;
Ποσοστό επιτυχίας σχεδόν 30% για το Citroën C3 Rally2
Έρχεται η Porsche 911 που θα «τρώει» hypercars
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.