Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Με ισχυρή επίδοση σε όλους τους οικονομικούς δείκτες έκλεισε το 2024 για τη Νερά Κρήτης, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή αναπτυξιακή τροχιά της εταιρείας και τη μετάβασή της σε ένα σύγχρονο, ενεργειακά αυτόνομο και βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 14,59%, φτάνοντας τα 32,34 εκατ. ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους ανέβηκε στο 46,38% από 41,13% το 2023, εξέλιξη που αποδίδεται στις στοχευμένες επενδύσεις της περιόδου 2022–2024 και στη σημαντική μείωση του κόστους αναλωσίμων και ενέργειας.
Το μικτό κέρδος ενισχύθηκε κατά 29,24% (+3,39 εκατ. ευρώ), τα EBITDA αυξήθηκαν σχεδόν 30%, αγγίζοντας τα 6,20 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά φόρων εκτοξεύτηκαν κατά 108,44%, κλείνοντας με άνοδο 1,48 εκατ. ευρώ έναντι της προηγούμενης χρήσης.
Το 2024 αποτέλεσε χρονιά-ορόσημο για τις ενεργειακές υποδομές της εταιρείας. Με την ολοκλήρωση έργου Net Metering 2,6 MW στη μονάδα πλαστικών στο Ύπατο Θήβας, η Νερά Κρήτης διαθέτει πλέον φωτοβολταϊκά συνολικής ισχύος 5 MW σε εγκαταστάσεις 32.000 τ.μ., καθιστώντας την τον μεγαλύτερο χρήστη ιδιοπαραγωγής και συμψηφισμού ενέργειας στη βιομηχανία εμφιάλωσης στη χώρα. Η κίνηση αυτή ενισχύει ουσιαστικά την ενεργειακή αυτονομία της εταιρείας και μειώνει σημαντικά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
Ταυτόχρονα, το εργοστάσιο «Πάικο» στην Αξιούπολη Κιλκίς πιστοποιήθηκε ως το πρώτο carbon-neutral εργοστάσιο εμφιάλωσης στην Ελλάδα, ενώ η μονάδα στο Βαρύπετρο Χανίων απέκτησε νέα, υπερσύγχρονη γραμμή εμφιάλωσης. Έως το 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί και η δεύτερη γραμμή παραγωγής Preform, καθώς και νέα γραμμή πωμάτων στο Ύπατο Βοιωτίας, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας και την κάθετη μείωση του κόστους.
Η καινοτομία αποτέλεσε έναν από τους πιο δυναμικούς άξονες της χρονιάς. Το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης, σε συνεργασία με το Marketing, παρουσίασε τις πιο ελαφριές πλαστικές φιάλες στην ελληνική αγορά υπό το brand «Θέρισο», μειώνοντας τη χρήση πλαστικού και το κόστος παραγωγής. Για το πρώτο τρίμηνο του 2026 προγραμματίζεται το λανσάρισμα της πρώτης παγκοσμίως χάρτινης συσκευασίας νερού 6×1,5 λίτρων, που αντικαθιστά πλήρως την πλαστική συρρίκνωση — και μάλιστα με αποκλειστικότητα εξοπλισμού για δύο χρόνια.
Με τρία εμπορικά σήματα («Θέρισο», «Πάικο», «Υδρία») η εταιρεία ενισχύει διαρκώς το αποτύπωμά της στην εγχώρια αγορά, ενώ αναπτύσσει και τις διεθνείς της δραστηριότητες. Στο πλαίσιο αυτό, αναδιοργάνησε πλήρως το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων, ενισχύοντας προσωπικό και υιοθετώντας σύγχρονα αναλυτικά εργαλεία, με στόχο την καλύτερη υποστήριξη των δικτύων λιανεμπορίου, των εξαγωγών και τη συνολική ενίσχυση των brands της.
Με τα οικονομικά μεγέθη να ενισχύονται σε διψήφιο ρυθμό, τις ενεργειακές υποδομές να αναβαθμίζονται και τον παραγωγικό εξοπλισμό να εκσυγχρονίζεται, η Νερά Κρήτης κλείνει το 2024 ως μία από τις πιο δυναμικές επιχειρήσεις του κλάδου και διαμορφώνει τις βάσεις για μια ακόμη ισχυρότερη παρουσία τα επόμενα χρόνια.
Διαβάστε επίσης:
Η METLEN μέσω της MTechnologies αναβαθμίζει ουσιαστικά τον ρόλο της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Επένδυση σε νέα υπερσύγχρονη αποθήκη logistics από την AlfaOmega
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά στη νέα πράσινη εποχή της ναυτιλίας – Εντάχθηκαν στο πρόγραμμα Green Award
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.