search
ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 06:44
MENU CLOSE

Μετρό: Μετά τις «ουρές» περισσότερα εκδοτήρια ηλεκτρονικών καρτών

27.10.2017 08:24
Μετρό: Μετά τις «ουρές» περισσότερα εκδοτήρια ηλεκτρονικών καρτών - Media

 

 
Πρόσθετα εκδοτήρια για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλους τους Κεντρικούς Σταθμούς που παρατηρείται μεγάλη προσέλευση έχει θέσει σε λειτουργία το υπουργείο Υποδομών και ο ΟΑΣΑ. Όπως ανακοινώθηκε, μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί περισσότερες από 100 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ενώ ο ρυθμός έκδοσής τους συνεχώς αυξάνεται.

Παράλληλα περισσότεροι από 10 χιλιάδες πολίτες εξυπηρετούνται ταχυδρομικά. Από το απόγευμα της Τετάρτης 25 Οκτωβρίου, άρχισαν να αποστέλλονται οι πρώτοι φάκελοι με προσωποποιημένες κάρτες σε όσους επιβάτες προτίμησαν τη διαδικασία έκδοσής τους με κατάθεση φακέλου και αποστολής τους με συστημένη επιστολή μέσω του ταχυδρομείου.

Το υπουργείο σημειώνει ότι η διαδικασία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής τους στη διεύθυνση επιλογής τους, αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί στην περίπτωση αυτή είναι η εξής:

ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017)
  • Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ
  • Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας
  • Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr

ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου.

Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Όνομα, Επώνυμο
  • Διεύθυνση όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ)

ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας.

  • Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση)
  • Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία

ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών.

Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλονται ταχυδρομικά στην διεύθυνση που αναγράφηκε στο φάκελο. Ο φάκελος παραδίδεται ως συστημένη επιστολή στον παραλήπτη.

ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου.

  • Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.

Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν, σύμφωνα με οδηγίες που εσωκλείονται στον φάκελο που τους αποστέλλεται.

Διαβάστε επίσης για την παράταση που δόθηκε στην έκδοση προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών: Παράταση λίγων ημερών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 00:06